Feral Pigeon Peru

Gestart door Rutger Koperdraad, februari 28, 2021, 15:31:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rutger Koperdraad

Kan in de soortenlijst voor Peru de Rock Pigeon vervangen worden door Feral Pigeon? Tot nog toe voer ik in het veld Rock Pigeon in en pas het dan aan naar Feral Pigeon op de website, maar het zou handiger zijn om het meteen goed te doen.

groet,
Rutger.
met vriendelijke groet,
Rutger Koperdraad.

hiskodevries

ik heb Feral Pigeon toegevoegd, rock pigeon komt in die lijst niet voor
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Rutger Koperdraad

Beste Hisko,

Dankjewel, maar na het downloaden van de soortenlijst in ObsMapp zie ik hem nog niet, Als ik "Rock" intype zie ik "Rock Dove & Common Pigeon & Rock Pigeon" al suggestie verschijnen. Als ik "Feral" intype zie ik niets. Kijken we naar dezelfde lijst? Ik kan de link naar de soortenlijst voor Peru niet meer vinden.

groet,
Rutger.
met vriendelijke groet,
Rutger Koperdraad.

hiskodevries

ik zie het, toch iets niet goed gedaan. Zou nu wel goed moeten zijn
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Rutger Koperdraad

Sorry, Hisko, maar ik zie nog steeds geen verandering. Wat ik doe in ObsMaps is naar Settings - Species gaan, Peru en English selecteren, Birds Peru aanvinken en op OK klikken. Daarna type ik in het invoerschem "feral" in en wordt er geen match gevonden. Bij "rock" krijg ik de duif wel te zien.

groet,
Rutger.
met vriendelijke groet,
Rutger Koperdraad.

Maarten Hotting

Hoi Rutger,
Ik heb er even naar gekeken en zie inderdaad dat het nog niet goed gewijzigd is.
Het zou nu bij een nieuwe download van de lijst wel goed moeten staan.
Groet,
Maarten

Rutger Koperdraad

Ja, nu is hij er! Hartelijk dank Maarten en Hisko.

groet,
Rutger.
met vriendelijke groet,
Rutger Koperdraad.