Te verwijderen waarneming

Gestart door lefil, januari 07, 2021, 22:25:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

lefil


koenv

Als je naar je eigen waarneming gaat, kun je via 'optie' + 'verwijder' dit zelf doen.
mvg

Koen

migratorius

Het is duidelijk geen "eigen waarneming". Het is een schilderij van een fantasie-blauwtje dat als waarneming is ingevoerd.
De waarneming moet dus minstens afgekeurd worden.

JanHein

lefil

Status is nu "afgewezen". Bedankt voor de aanpassing.
Ik had de persoon al een bericht gestuurd, maar die verwijdert de waarneming niet.

Marc de Winkel

Waarom zou het geen getekende afbeelding kunnen zijn van de vlinder die de waarnemer gezien heeft, in plaats van een foto? Mvg, Marc
Mvg, Marc de Winkel

William de Jong

Citaat van: Marc de Winkel op februari 16, 2021, 19:42:54 PM
Waarom zou het geen getekende afbeelding kunnen zijn van de vlinder die de waarnemer gezien heeft, in plaats van een foto? Mvg, Marc

Omdat in ieder geval een Icarusblauwtje, en ik denk ook andere blauwtjes in BelgiĆ«, er niet zo uitzien  ;)

Groeten, William de Jong

Rayan Majoor

Citaat van: Marc de Winkel op februari 16, 2021, 19:42:54 PM
Waarom zou het geen getekende afbeelding kunnen zijn van de vlinder die de waarnemer gezien heeft, in plaats van een foto? Mvg, Marc

En omdat je aan de structuur in de afbeelding kan zien dat het ofwel een afgedrukte foto is in een boek, tijdschrift of ander (niet-fotopapier) oppervlak, of een schilderij (maar dan verwacht je iets meer 3D-structuur in het geheel, en zeker als het een waarneming van (december :huh: :huh:) 2020 is, is schilderen en dan een foto maken van het schilderij niet echt een logische manier om een waarneming aan te maken (als het van een schilderij van enkele decennia geleden is waarop de locatie duidelijk te achterhalen is dan zou het misschien nog een ander verhaal zijn)
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl