Bijzondere plevier?

Gestart door Bert Geelmuijden, september 24, 2020, 21:58:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bert Geelmuijden

Afgelopen maandag plaatste ik enkele foto's van een bijzondere plevier en voegde deze tekst toe: Ik heb ruim een uur naar deze vogel staan kijken. Op grote afstand en door de scoop. Het lijkt mij een bijzondere plevier, Aziatisch? Ik kom er niet uit. Het zicht was matig door de luchttrilling. De grote afstand en de trilling zorgen voor slechte foto's, maar toch... Wie weet (het)!?
Jeroen Brandjes reageerde en veronderstelde dat he een goudplevier is. Ik heb vervolgens een foto toegevoegd, waarop de lange poten, met name de tibiae, duidelijk te zien zijn, voor mij een reden om Aziatische te opperen. Jeroen stelde plaatsing op het forum voor, wat ik bij dezen doe. Ik ben benieuwd... 

OlivierO

Waar plaatste je die foto's? Wie is Jeroen? Is de waarneming ingevoerd? Kan je de link daarnaar geven aub?

Dank je wel!
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Michiel en Milka

Citaat van: OlivierO op september 25, 2020, 19:24:04 PM
Waar plaatste je die foto's? Wie is Jeroen? Is de waarneming ingevoerd? Kan je de link daarnaar geven aub?

Dank je wel!
25 seconden speurwerk Olivier: https://waarneming.nl/observation/200499446/  :blink:
Groet, Michiel

Bert Geelmuijden

Dag Olivier. Ik veronderstelde dat het duidelijk was dat de waarneming op waarneming.nl is geplaatst, Michiel en Milka heeft/hebben al de juiste link geplaatst. Jeroen Brandjes is een gerenommeerde Gooise vogelaar en misschien zelfs admin bij waarneming.nl - ik beschouw hem als zeer deskundig.
Groet, Bert

Rob Koelman

#4
Citaat van: OlivierO op september 25, 2020, 19:24:04 PMWaar plaatste je die foto's? Wie is Jeroen? Is de waarneming ingevoerd? Kan je de link daarnaar geven aub?

Citaat van: Michiel en Milka op september 25, 2020, 20:03:59 PM25 seconden speurwerk Olivier: https://waarneming.nl/observation/200499446/

Dat klopt op zich, maar het is toch wel fijn als mensen die een vraag stellen de link gewoon gelijk plaatsen. Dan is ook duidelijk dat de waarneming al ingevoerd is.

Als je een vraag stelt via de knop 'Hulp forum'(onder 'Opties') kopieer je de link naar de waarneming automatisch mee...
Met vriendelijke groet, Rob