Paddenstoelenexcursie geannuleerd

Gestart door Carolien, september 18, 2020, 22:30:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

bas.drost96

Citaat van: Carolien op september 23, 2020, 20:59:56 PM
Koen, William en Bas, kan ik jullie op de lijst erbij zetten?

Er is nog geen datum toch? Ik wil die even afwachten, ik ga ook nog een weekendje naar de Waddeneilanden ;).
Groeten,
Bas
Totaal 4075 soorten op waarneming.nl ingevoerd

Admin bladvlooien

Carolien

Citaat van: bas.drost96 op september 23, 2020, 22:06:41 PM
Citaat van: Carolien op september 23, 2020, 20:59:56 PM
Koen, William en Bas, kan ik jullie op de lijst erbij zetten?

Er is nog geen datum toch? Ik wil die even afwachten, ik ga ook nog een weekendje naar de Waddeneilanden ;).

Jawel, datum is zaterdag 31 oktober ;D
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

Will Jansen

Goedemorgen, ben graag weer van de partij :duim:

KoenVerhoogt

Citaat van: Carolien op september 23, 2020, 20:59:56 PM
Koen, William en Bas, kan ik jullie op de lijst erbij zetten?
Jahoor, ik ben erbij!
Met vriendelijke groet, Koen Verhoogt
Favoriete soortgroepen: Korstmossen en Kevers
6237 soorten tot nu toe

https://waarneming.nl/user/photos/102250[/url

dreka

Hallo Carolien.

Petra gaat zo ie zo mee, als het doorgaat , ik ga proberen vrij te krijgen , je hoort het nog .
Lijkt ons leuk om daar naar toe te gaan.


Ik ben vrij 31 oktober, dus ga ook graag mee.

Groetjes André
Wij houden van Paddenstoelen

Han Endt

Lan Louwe-Wang en ik gaan ook graag mee.
Met vriendelijke groet,
Han.

Michel Langeveld

Hoe is de excursie vorig jaar gegaan? Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe dubbele tellingen voorkomen worden, of het gebied verdeeld wordt of dat iedereen zijn gang mag gaan.

Carolien

Citaat van: Michel Langeveld op september 27, 2020, 07:15:17 AM
Hoe is de excursie vorig jaar gegaan? Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe dubbele tellingen voorkomen worden, of het gebied verdeeld wordt of dat iedereen zijn gang mag gaan.

In feite hebben we altijd één persoon die "schrijft", alle vondsten worden dan aan hem/haar doorgegeven. Als we tijdens een wandeling op 15 plekken een Vliegenzwam tegen komen, zullen we deze maar één keer noteren. Uiteraard staat het je vrij om ook je eigen lijstje bij te houden die dag. Mijn ervaring is dat tijdens excursies de groep nog weleens "uit elkaar valt" ;D. Als ik kijk naar het aantal aanmeldingen voor 31 oktober, verwacht ik wel dat we in groepjes zullen moeten gaan opsplitsen...

...Als het land tegen die tijd al niet in een tweede lockdown zit tenminste
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

bas.drost96

Groeten,
Bas
Totaal 4075 soorten op waarneming.nl ingevoerd

Admin bladvlooien

Carolien

Beste allemaal,
iedereen heel hartelijk dank voor de aanmeldingen voor de excursie. Ik heb zojuist met Martin en Jan afgesproken om de deelname stop te zetten, omdat de groep anders té groot gaat worden. Mocht je toch mee willen, maar je nog niet hebben opgegeven, kunnen we kijken of we je op de reservelijst kunnen zetten in het geval er afmeldingen komen.

Ik heb vanmiddag de vergunning voor de excursie ontvangen, maar heb na de bekendmaking van de nieuwe maatregelen vanavond, nog wel wat vragen aan de boswachter van het gebied uitgezet; dit omdat ik de maatregelen omtrent groepen buiten (nog)niet heel erg duidelijk vind. En verder zullen we denk ik maar gewoon per dag het nieuws in de gaten moeten blijven houden tot die tijd.

Hartelijke groet Carolien Reindertsen

marcel234


Carolien

Hartelijke groet Carolien Reindertsen

Han Endt

Mike Rottier wil graag op de reservelijst. Hij komt eventueel met ons mee.
Met vriendelijke groet,
Han.

Carolien

Beste deelnemers,
zoals al in de lijn der verwachting lag, zal de paddenstoelenexcursie van 31 oktober helaas geen doorgang kunnen vinden. In eerdere (NMV)excursies is ook gebleken dat voldoende afstand houden tot elkaar soms erg lastig is (ook als er in kleine groepjes op pad gegaan wordt)
Natuurlijk is dit erg jammer, maar een ieders veiligheid vinden we uiteraard veel belangrijker.

Laten we hopen dat er volgend jaar weer meer mogelijk is.
Blijf gezond allemaal,

Hartelijke groet Carolien Reindertsen

tstrik

Citaat van: Carolien op oktober 16, 2020, 16:58:13 PM
Beste deelnemers,
zoals al in de lijn der verwachting lag, zal de paddenstoelenexcursie van 31 oktober helaas geen doorgang kunnen vinden. In eerdere (NMV)excursies is ook gebleken dat voldoende afstand houden tot elkaar soms erg lastig is (ook als er in kleine groepjes op pad gegaan wordt)
Natuurlijk is dit erg jammer, maar een ieders veiligheid vinden we uiteraard veel belangrijker.

Laten we hopen dat er volgend jaar weer meer mogelijk is.
Blijf gezond allemaal,

Verstandige beslissing, had niet anders verwacht. Iedereen lekker alleen op stap, niet alles is verloren.
Mvgr.,
Theo Strik

KoenVerhoogt

Inderdaad volledig te verwachten, jammer maar helaas. Ik zie uit naar de tijd dat we wel weer met zn allen op pad kunnen gaan :)
Met vriendelijke groet, Koen Verhoogt
Favoriete soortgroepen: Korstmossen en Kevers
6237 soorten tot nu toe

https://waarneming.nl/user/photos/102250[/url

Michel Langeveld

Zeker jammer, maar als heel Nederland in deze geest besluit kunnen we hopelijk over een paar maanden weer wat meer. Stiekum keek ik er wel een beetje naar uit. Hopelijk volgende keer beter.

Carolien

Citaat van: Michel Langeveld op oktober 16, 2020, 22:09:14 PM
Zeker jammer, maar als heel Nederland in deze geest besluit kunnen we hopelijk over een paar maanden weer wat meer. Stiekum keek ik er wel een beetje naar uit. Hopelijk volgende keer beter.

Ja, we zitten wederom in een gekke tijd nu. Mocht de situatie het toelaten, kunnen we de excursie misschien in het voorjaar inhalen. Voorjaarssoorten zijn ook heel leuk ;D
Hartelijke groet Carolien Reindertsen

sjaakvantiel

Begrijpelijk. Goede beslissing vind ik. Wacht wel op het voorjaar. Bedankt voor je werk. M.v.g. Sjaak.

dreka

Hallo Carolien.

Jammer maar heb er alle begrip voor.
Dan gaan we maar samen op pad.
Hopelijk dan toch in het voorjaar.

Groetjes André en Petra.
Wij houden van Paddenstoelen