niet meer te koop

Gestart door fennie, januari 17, 2020, 14:42:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

fennie

NIET MEER TE KOOP.
Tekst hieronder is verouderd.

Doordat ik steeds minder vogel en de telescoop de afgelopen twee jaar al praktisch helemaal niet meer gebruikt heb wil ik deze verkopen.

De telescoop inclusief tas is in 2012 nieuw door mij gekocht voor Eur 2489,-. Factuur aanwezig.
Toelichting op deze aanschafprijs: in werkelijkheid was de nieuwprijs Eur 2766,-. Ik heb destijds 10% korting gekregen omdat ik een paar maanden eerder een Swarovski verrekijker had gekocht (deze heb ik nog steeds en verkoop ik ook niet) en deze te duur had betaald, in dezelfde zaak. Vandaar dat ik op de telescoop toen korting heb gekregen.

Telescoop niet intensief gebruikt; hij is in uitstekende staat, geheel krasvrij. De klep aan de voorkant van de tas is er helaas af. Desondanks voldoet de tas prima; ik sluit hem aan de voorkant altijd met de bijbehorende stofdop af.
Er zijn ook een statief en een kop bij. Bruikbaar, maar niet erg stabiel te noemen. Ook een Bynolyt-rugzakje speciaal voor telescopen.

Het gaat dus om een
Swarovski ATM 80 HD
Oculair 25-50
Inclusief originele Swarovski-tas.

Als je een bod wilt doen, stuur mij dan een persoonlijk bericht.
N.B. Op de foto zit de klep aan de voorkant er nog aan!

Groet,
Fennie Steenhuis

fennie

Voor degenen die een richtprijs willen:
Het hoogste bod tot nu toe is Eur 1400,-

Groet,
Fennie

Peter van Vlaardingen

Beste Fennie,
Is de ATM 80 HD telescoop nog te koop? Ik hoor het graag, ik ben geinteresseerd en zou dan graag een bod uitbrengen.
Met vriendelijke groet, Peter van Vlaardingen.