Hoofdmenu

Bugs

Gestart door matthijsbroere, februari 03, 2006, 12:43:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

matthijsbroere

Niet echt een bug Nico...
Ik zal in ieder geval even contact opnemen met de waarnemers.
Matthijs Broere

Nico Omlo

Matthijs,
Ik kon niet het juiste onderwerp vinden.
In deze topickop staat toch echt -> Rapporteer hier alle gevonden foutjes.
en niet alleen comp.techn.
Misschien had ik beter onder -> Ideeen /tips voor waarneming.nl kunnen plaatsen.



Nico.Omlo.



Mijn Waarnemingen

frankw

Citeerde back (ga 1 pagina terug) toets in je browser ?
nee. daarom vind ik t zo vaag.. ik moet wel zeggen dat het vaak gebeurd als ik met 2 schermen tegelijk op waarneming.nl zit..

Dylan

Citeer
Citeerde back (ga 1 pagina terug) toets in je browser ?
nee. daarom vind ik t zo vaag.. ik moet wel zeggen dat het vaak gebeurd als ik met 2 schermen tegelijk op waarneming.nl zit..
Twee schermen open zou het ook kunnen verklaren.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

Thijs Fijen

CiteerIncorrect key file for table '/var/tmp/#sql_212_0.MYI'; try to repair it

Dit krijg ik te zien als ik de waarnemingen van planten wil zien.

Thijs
Thijs Fijen

laatvlieger

ik krijg af en toe deze melding:

There appears to be an error with the Waarneming.nl database.
You can try to refresh the page by clicking here, if this does not fix the error, you can contact the board administrator by clicking here

Error Returned

als ik hier in het insectenforum manouvreer
 
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

laatvlieger

heb dezelfde melding nu vaker en kon ook tijdelijk niet bij waarneming.nl komen..  
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

Bram Rijksen

Ziet er wel eng uit zeg...:

Warning: Incorrect key file for table '/var/tmp/#sql_212_0.MYI'; try to repair it in /home/waarneming/www/waarneming.nl/lib/ez_sql_mysql.php on line 175

Nou ja, ik hoop dat jullie zo slim zijn geweest om al je waarnemingen ook in je logboekje te schrijven...

kroonp

Citeer
There appears to be an error with the Waarneming.nl database.
You can try to refresh the page by clicking here, if this does not fix the error, you can contact the board administrator by clicking here

Error Returned

mySQL query error: SELECT DISTINCT(ibf_posts.author_id), ibf_topics.* FROM ibf_topics
              LEFT JOIN ibf_posts ON
              (ibf_topics.tid=ibf_posts.topic_id AND ibf_posts.author_id=807)
              WHERE ibf_topics.forum_id=30
              and ibf_topics.approved=1
              and (ibf_topics.pinned=1 or ibf_topics.last_post > 0) ORDER BY pinned DESC, last_post DESC LIMIT 0,20

mySQL error: Got error 28 from storage engine
mySQL error code:
Date: Wednesday 01st 2006f March 2006 09:51:51 PM

We apologise for any inconvenience

Ik krijg dit te zien als ik het forum in probeer te komen. :o

CiteerWarning: Got error 28 from storage engine in /home/waarneming/www/waarneming.nl/lib/ez_sql_mysql.php on line 175

Warning: Got error 28 from storage engine in /home/waarneming/www/waarneming.nl/lib/ez_sql_mysql.php on line 175
Geen resultaten

En dit staat er als ik op de home pagina bij vogels kijk.
Heb alleen ik hier last van of is het een algemeen probleem?
Ik hoop dat het snel gerepareerd kan worden!

Peter

Groet

Peter Kroon

marcel123

Citeerhttp://forum.waarneming.nl/forum/index.php?showforum=16

mySQL query error: SELECT DISTINCT(ibf_posts.author_id), ibf_topics.* FROM ibf_topics
              LEFT JOIN ibf_posts ON
              (ibf_topics.tid=ibf_posts.topic_id AND ibf_posts.author_id=265)
              WHERE ibf_topics.forum_id=16
              and ibf_topics.approved=1
              and (ibf_topics.pinned=1 or ibf_topics.last_post > 0) ORDER BY pinned DESC, last_post DESC LIMIT 0,25

mySQL error: Incorrect key file for table '/var/tmp/#sql_212_0.MYI'; try to repair it
mySQL error code:
Date: Wednesday 01st 2006f March 2006 09:40:28 PM

Dylan

Hallo allemaal,

Er is blijkbaar een kleine storing (tijdelijke bestanden die verwijderd/gerepareerd moeten worden) op de server. Om die te verhelpen moet systeembeheer aan de slag, Hisko, Mark en ik kunnen niet bij dat gedeelte.

Hopelijk is e.e.a. snel verholpen. De data is intact, geen zorgen daarover.

Dylan
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

Dylan

P.S. Ik heb op de voorpagina het overzicht uitgeschakeld, omdat die foutmelding zo lelijk staat. Bovendien even een melding dat we bezig zijn met onderhoud.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

Dylan

Momenteel worden er controles op de database gedraaid. Daardoor zal de site af en toe onbereikbaar lijken, omdat de controles een hogere prioriteit krijgen dat de webapplicatie.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

Dylan

Zie topic storingen en downtime. We zijn weer in de lucht.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

JRoosma

Fatal error: Call to undefined method Gebied::set_id_field() in /home/waarneming/www/waarneming.nl/pie/objects/class.gebied.php on line 6

Ik wilde enkele waarnemingen invoeren, maar krijg steeds dit te zien, zal wel te maken hebben met onderhoud?
Jaring Roosma

berlo

#75
Ik heb problemen met het in voeren van een waarneming bij vogels
Telkens krijg ik een error bericht
Ja! zo als hier boven in eerder bericht
Jan
Met vriendelijke groet

Jan v Berlo.

matthijsbroere

We weten ervan. Er wordt aan gewerkt. Bedankt voor jullie berichtjes.
Matthijs Broere

hiskodevries

invoeren/wijzigen kan weer
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

carel

Als ik van soortenoverzicht naar waarnemingen ga krijg ik nog het oude overzicht
Carel van der Sanden

http://www.natuurlijk-erp.nl/

berlo

#79
CiteerAls ik van soortenoverzicht naar waarnemingen ga krijg ik nog het oude overzicht
Dat had ik ook ,en heb toen een nieuwe( url ) aan gemaakten nu heb ik de oude al bij het opstarten  :o  
Met vriendelijke groet

Jan v Berlo.

BWoets

Wanneer je in het invoerscherm een gebied selecteert en vervolgens het vakje 'coördinaten van gebied overnemen' uitvinkt en de exacte coördinaten opgeeft, wanneer je dan de waarneming toevoegt dan laadt hij vervolgens het scherm waar je geen gebied meer kunt selecteren, maar alleen de coördinaten kunt invullen.

Hij zou dan weer terug moeten gaan naar het scherm waar je een gebied kunt selecteren en de coördinaten kunt wijzigen.
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

JRoosma

#81
Bij deze foto's klopt het een en ander niet..ook op de eerste pagina staat een verkeerde foto, als je op sommige klikt krijg je een andere foto te zien.
Groeten Jaring

http://www.waarneming.nl/soort.php?BRSR=12...a_beoordeling=1
Jaring Roosma

Robert Heemskerk

Bij de Dodaarswaarneming van Luuk staan twee foute previeuws, van een Nijlgans en een Grauwe gans;

http://www.waarneming.nl/wn_details.php?id=709282

groet, Robert Heemskerk

Dylan

De previes van foto's worden binnenkort automatisch weer goed. Heeft te maken met de server-switch van enige tijd geleden.

Ook de taalkeuze op de voorpagina werkt momenteel neit goed. Word vandaag nog opgelost.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

marcel123

#84
Als ik in het scherm Waarnemingen Natuur en Vogelwacht Culemborg met de muis op het i'tje van de ijseend? ga staan gaat de tooltiptekst flikkeren. Komt dat door de tekstlengte?

Dylan

CiteerDe previes van foto's worden binnenkort automatisch weer goed. Heeft te maken met de server-switch van enige tijd geleden.

Ook de taalkeuze op de voorpagina werkt momenteel neit goed. Word vandaag nog opgelost.
Beide zaken moeten ondertussen weer prima werken.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

RWester

Kan het zijn dat er iets mis is met het gele 'commentaar'-icoontje? welke verschijnt na plaatsing commentaar? Net bij Roodhalsgans geplaatst, er komt dan alleen een stippellijn om het i-tje heen.
Met vriendelijke groet,

Remco Wester


frankw

CiteerEen foto kan op "verbergen" worden gezet.
Wat betekent dit: Dat de foto niet wordt getoond in "multimedia->foto`s" en niet onder het tabje foto`s bij het soortenoverzicht.
Wanneer gebeurt dit:
Als de foto van slechte kwaliteit is, of niet wezenlijke informatie over de betreffende soort levert.


zou je mij uit kunnen leggen wat de exacte criteria zijn waarop een foto werl of niet wordt geplaatst bij soort overzicht?

want ik snap niet dat een foto van grote afstand wel wordt geplaatst en foto's waarop wel iets is te zien is niet?

Vincent

#88
Vincent

frankw

ok. dat is duidelijker.. er zijn dus nog meer punten waarop een foto op verbergen kan worden gezet... mijn dank..