staartmees

Gestart door henkv331, april 22, 2020, 21:29:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

henkv331


Henri van Dodeweerd

#1
Volgens mij is die al goedgekeurd...

En daarnaast het is een waarneming van 14:15 uur vanmiddag. Waarom wil je dat die 's avonds om 21:29 uur al goedgekeurd is? Het zijn vrijwilligers die de goedkeuring doen. Die hebben een baan, gezin, hobby's etc. Een beetje geduld kan geen kwaad.

Daarnaast zou het geen kwaad kunnen om je vraag iets minder bot op het forum te gooien. Zeker als het je eerste post is. Vaak hebben mensen dan iets meer bereidheid om te helpen.
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

Oenanthe

Omdat er een staartmees op de foto staat die bij de waarneming is geplaatst.
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

tekenaar

maar juveniel klopt natuurlijk niet. Daarvoor is het nog te vroeg in het jaar ... Ik denk dat de betreffende admin dit even over het hoofd heeft gezien.
Paul Veenvliet
dieren en planten tekeningen: https://paulveenvliet.art/
excursies in Slovenie: https://www.slovenia-nature-guide.si/

gbeersma

Citaat van: Henri van Dodeweerd op april 22, 2020, 21:29:59 PM
Volgens mij is die al goedgekeurd...

En daarnaast het is een waarneming van 14:15 uur vanmiddag. Waarom wil je dat die 's avonds om 21:29 uur al goedgekeurd is? Het zijn vrijwilligers die de goedkeuring doen. Die hebben een baan, gezin, hobby's etc. Een beetje geduld kan geen kwaad.

Daarnaast zou het geen kwaad kunnen om je vraag iets minder bot op het forum te gooien. Zeker als het je eerste post is. Vaak hebben mensen dan iets meer bereidheid om te helpen.

Henri, vermoedelijk heb je gelezen: 'wanneer wordt deze waarneming goedgekeurd'? maar dat staat er niet, of de tekst is aangepast.
Vriendelijke groeten, Gerard Beersma

https://waarneming.nl/users/104779/photos/?

Henri van Dodeweerd

Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

OJGoreng

Volgens mij wordt alleen bij meeuwen routinematig het kleed gecorrigeerd, andere soorten worden standaard alleen op soortniveau gevalideerd (tenzij je het actief aankaart in het topic "foutieve determinaties".
Met vriendelijke groet, Zainal

henkv331

de vraag is inderdaad waarom . de reden van de vraag is inderdaad dat er nog geen jonge uitgevlogen staartmezen zijn

henk

OlivierO

Citaat van: henkv331 op april 23, 2020, 06:47:41 AM
de vraag is inderdaad waarom . de reden van de vraag is inderdaad dat er nog geen jonge uitgevlogen staartmezen zijn

henk

Dan is het handig dat je er dat even bij vermeldt.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

henkv331

het waarom stond er al duidelijk bij . maar soms moet je mensen aanzetten tot nadenken

Henri van Dodeweerd

Citaat van: henkv331 op april 27, 2020, 15:35:46 PM
het waarom stond er al duidelijk bij . maar soms moet je mensen aanzetten tot nadenken

Ik had het idd niet goed gelezen.

Natuurlijk kan het geen kwaad als je bij het stellen van een vraag wat meer toelichting geeft..
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd