Waarneming verwijderd

Gestart door chantalvansteenberge@hotm, maart 31, 2020, 22:40:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

chantalvansteenberge@hotm

Maandagavond zag ik een ree met jong in het natuurgebied en op vraag van een lid van natuurpunt had ik een waarneming geregistreerd. Deze avond, 1 dag na registratie, reed een jeep mij tegemoet, door het natuurgebied wat verboden is. Een man samen met zijn dochter, hij bedreigde mij zelfs omdat hij zag dat ik een foto nam van zijn nummerplaat. Dus geen melding meer van waarnemingen, jammer. In het najaar wordt hier al eens geschoten, ik zou niet graag hebben dat door mijn registratie de beesten zouden gedood worden.

Giel van der Pluijm

Je registratie is slechts een momentopname. Het wild verplaatst zich toch. Jagers weten het wild zonder op waarneming.nl te kijken ook wel te vinden. Maar goed, wel jammer dat het zo moet gaan en dan nog die bedreiging. Reden genoeg lijkt me om de plaatselijke terreinbeheerder in te lichten, zodat er gepost kan gaan worden.

frkvh

aangeven bij de politie, lijkt me een niet essentiƫle verplaatsing, ook is jacht momenteel opgeschort.
When seeking truth the answer is the road
When seeking wisdom the journey is your home
-- Sam Herring

dirder

Dat wilt nog niet zeggen dat het een jager is. Het is nu eenmaal zo dat in Vlaanderen natuurgebieden (ook de niet toegankelijke zones) constant worden overbevolkt door hondenuitlaters, motorcrossers, mountainbikers enz enz... Wen er maar aan en leer het te negeren. Want, als puntje bij paaltje komt kiezen de beheerders partij voor....juist ja.... ....
Groeten, Dirk Derdeyn.