Andere talen op de nieuwe site

Gestart door RutgerB, maart 21, 2020, 16:27:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

RutgerB

In Belgiƫ geef/gaf ik heel veel commentaar in het Nederlands. Veel waarnemers zijn Franstalig. Af en toe is er een Engelstalige persoon en er is in Belgiƫ ook nog de Duitstalige gemeenschap. Als ik op de oude site in het Nederlands schreef konden zij op een knopje drukken en deed google-translate een poging. Ik hield mijn commentaren daarom altijd heel simpel.

Hoe gaat dit nu? Zijn de nieuwe sites ook in het Engels, Frans en Duits beschikbaar? Hoe kan ik dat zelf manipuleren? Dus hoe krijg ik de nieuwe site in een andere taal te zien? Ik wil graag zien hoe bepaalde knoppen op de nieuwe site heten in het Engels, Frans of Duits, zodat ik enige aanwijzingen kan geven als mensen moeite hebben met wijzigen/foto's bijvoegen etc.

marcel234

Citaat van: Rutger Barendse op maart 21, 2020, 16:27:37 PM
Hoe gaat dit nu? Zijn de nieuwe sites ook in het Engels, Frans en Duits beschikbaar? Hoe kan ik dat zelf manipuleren?
Die kan je gewoon kiezen in de bovenste regel van de site... toch? Ik heb 48 taalmogelijkheden...

RutgerB

#2
Niet eens gezien. Oeps. Er was iemand die in het Engels reageerde, maar nu zag ik dat hij als Nederlander geregistreerd stond. Vandaar ook de verwarring. Dit topic gaat zichzelf verwijderen na vandaag...