weer een Spaanse kwal

Gestart door Ans Gorter, maart 01, 2020, 10:32:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

Ans Gorter

Ik zou graag willen weten welke soort dit is. Doorsnee 25 cm.
Het betreft deze waarneming
https://observation.org/waarneming/view/185983467
Kwal onbekend - Scyphozoa indet. gezien op 2020-02-19 Spain - Huelva
Foto's:


Bij voorbaat dank, Ans Gorter

Ans Gorter

Foto bijgeplaatst, misschien helpt dat. Staat bij de waarneming maar verschijnt hier niet.

Rob Koelman

Citaat van: Ans Gorter op maart 02, 2020, 17:13:01 PMFoto bijgeplaatst, misschien helpt dat. Staat bij de waarneming maar verschijnt hier niet.

Deze dus:
Met vriendelijke groet, Rob

Ans Gorter


Ans Gorter

Ik voegde nog enkele foto's toe, in de hoop op een reactie, maar het lukt me niet ze hier naartoe te brengen. Hoe deed je dat Rob?

Rayan Majoor

ik weet niet hoe je het bij andermans waarnemingen kan doen, maar bij je eigen kan je simpelweg opnieuw 'determineren via het forum' gebruiken en dan de linkjes naar de nieuwe foto's alleen kopiƫren
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

Ans Gorter


Ans Gorter

En jawel, dat lukte. Bedankt Ryan.

Rob Koelman

#8
Citaat van: Ans Gorter op maart 07, 2020, 18:29:15 PM
Ik voegde nog enkele foto's toe, in de hoop op een reactie, maar het lukt me niet ze hier naartoe te brengen. Hoe deed je dat Rob?

Klik bij de waarneming met de linker muisknop op de thumbnail van de foto. Deze verschijnt dan groot in beeld.

Klik dan met de rechter muisknop op deze grote foto. Er verschijnt dan een keuzemenu. Klik hierin op 'afbeeldingslocatie kopiƫren'.

Plaats de gekopieerde link (= afbeeldingslocatie) dan op onderstaande manier in het bericht:




Paar keer doen en je vergeet het nooit meer...  ;)
Met vriendelijke groet, Rob

c.witkamp

De laatste foto doet mij nog het meest aan een oorkwal denken, met die 4 oorvormige voortplantingsorganen.
groeten,

cees

Rob Koelman

Citaat van: c.witkamp op maart 07, 2020, 19:25:35 PMDe laatste foto doet mij nog het meest aan een oorkwal denken, met die 4 oorvormige voortplantingsorganen.

Oorkwal herken ik er niet in. Maar geen idee welke soort dan wel.
Met vriendelijke groet, Rob

Merel

Als dit in Nederland op het strand lag, dan dacht ik in de richting van Zeepaddestoel. Maar die heeft doorgaans niet zoveel bruin. Maar goed, dit is Spanje, misschien te lang blijven liggen. ;)
Vriendelijke groet,
Merel Zweemer