"Deze waarneming is afgeschermd"

Gestart door Hein van der Sterren, februari 12, 2020, 10:22:31 AM

Vorige topic - Volgende topic

Hein van der Sterren

Ik heb een waarneming toegevoegd van een medicinale bloedzuiger, maar krijg bovenaan de mededeling "Deze waarneming is afgeschermd, maar jij hebt rechten om de details te zien." Nu staat deze bloedzuiger op de rode lijst, dus dat zal wel de reden zijn. Maar waarneming.nl bied nu geen tijdsoverzicht  met waarnemingen van dit diertje. Is er geen oplossing te bedenken waarbij de exacte locaties verborgen blijven?

Rien Ondersteijn

De naam van dit beestje maakte mij nieuwsgierig en ik ging zoeken naar een foto....
Núl [afgeschermde] waarnemingen en núl foto's..
Op zo'n moment krijg ik dan de gedachte dat dit beestje niet bestaat...
Groene groe[n]tjes.Rien.

hiskodevries

Citaat van: Hein van der Sterren op februari 12, 2020, 10:22:31 AM
Ik heb een waarneming toegevoegd van een medicinale bloedzuiger, maar krijg bovenaan de mededeling "Deze waarneming is afgeschermd, maar jij hebt rechten om de details te zien." Nu staat deze bloedzuiger op de rode lijst, dus dat zal wel de reden zijn. Maar waarneming.nl bied nu geen tijdsoverzicht  met waarnemingen van dit diertje. Is er geen oplossing te bedenken waarbij de exacte locaties verborgen blijven?
ja dat komt 'ooit' goed
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Hein van der Sterren

Ok, top. @Rien: als je op Details klikt die je dat er 177 waarnemingen zijn van 68 gebruikers.

Rien Ondersteijn

    :police:   Dat heb ik reeds vaak geprobeerd: krijg dan alleen maar 'details' en verder niks... 
Klik ik op  'fotot's' dan ook niks..op waarnemingen niks.. beide vanaf 2000-01-01 .

Alleen de oude site is me goed gezind .  ;)

Groene groe[n]tjes.Rien.