Hoofdmenu

Mysterybird 262

Gestart door migratorius, oktober 05, 2018, 21:06:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

migratorius

Wat denken jullie hiervan?

JanHein

jeroen vinke

Ik vind het net een drieteenstrandloper
Met vriendelijke groet,

Jeroen Vinke

thijsdekort

Het feit dat het een MyBi is doet me twijfelen, maar ik zou op het eerste oog ook drieteen zeggen...

Koen MH


HJDT

Ik zeg Kleine Strandloper .
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Merel

Ik denk ook Drieteenstrandloper, oa vanwege de donkere veerschachten. Hoor graag de oplossing! :)
Vriendelijke groet,
Merel Zweemer

jeroen vinke

Als ik nog mag veranderen ga ik voor kleine strandloper
Met vriendelijke groet,

Jeroen Vinke

Rutger Koperdraad

Ik woon al jaren in Peru. Als ik hem hier zou zien zou ik zeggen dat het een Grijze Strandloper is. De rug is te donker voor een drieteenstrandloper en de snavel te kort voor een alaskastrandloper.
met vriendelijke groet,
Rutger Koperdraad.

H Timans

Citaat van: cucucucu op februari 17, 2019, 15:49:25 PM
Ik woon al jaren in Peru. Als ik hem hier zou zien zou ik zeggen dat het een Grijze Strandloper is. De rug is te donker voor een drieteenstrandloper en de snavel te kort voor een alaskastrandloper.

^eens^
Mvg Harold Timans

Rutger Koperdraad

Jan Hein, komt er een antwoord op deze mystery bird of weet je het zelf ook niet zeker?

groet,
Rutger.
met vriendelijke groet,
Rutger Koperdraad.

Nils

Het lijkt mij een Roodkeelstrandloper obv structuur (incl poten en snavel), patroon van de schouderveren en zijborsttekening. Maar altijd tricky die winterkleed kleintjes op een enkele foto.
Nils van Duivendijk

migratorius

Roodkeelstrandloper. Vooral gedetermineerd op lokatie hoor (Mindanao, Filipijnen). Ik dacht dat iemand dat al eens geantwoord had (lang voor Nils), maar die bijdrage is blijkbaar verdwenen.

JanHein

Arne van Wingerden

Ik had het geantwoord, had het alleen weer verwijderd, omdat ik het een erg lastige vogel vond. M'n vermoeden was toch juist :duim:
Met vriendelijke groet,

Arne van Wingerden