Naar uitkijkhut voor Zeearend in Almere/Leleystad

Gestart door laetitia, april 27, 2008, 16:20:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

laetitia

Daar ik geen auto bezit zoek ik iemand die graag naar de Lepelaarsplassen en/of Oostvaarders plassen (of eventueel ander uitkijkpunt) waar de zeearend is.
Ik woon in Huizen aan de Zomerkade en deel graag mee in de benzine kosten. Ook de tijd is van geen belang, s'morgens heel vroeg is geen probleem.
Bovendien kan ik met het openbaar vervoer en/of fiets tot Almere komen en ook daar opgehaald worden.

Daarnaast heb ik grote belangstelling voor ander grote roofvogels zoals Buizerds, Haviken, Kiekendieven etc. Ook hiervoor zou ik graag met iemand meegaan in de omgeving van 't Gooi en/of Flevoland om deze vogels te kunnen spotten.

Bij voorbaat vriendelijk dank voor de reactie en hartelijke groeten van Laetitia.
Hartelijke groeten Van Laetitia Kramp.

harderbroek

CiteerDaarnaast heb ik grote belangstelling voor ander grote roofvogels zoals Buizerds, Havikken, Kiekedieven etc. Ook hiervoor zou ik graag met iemand meegaan in de omgeving van 't Gooi en/of Flevoland om deze vogels te kunnen spotten.

Bij voorbaat vriendelijk dank voor de reactie en hartelijke groeten van Laetitia.
Tjee en ik vroeger zo,n 70 km maar fietsen om vogels te zien.

Tja je mag een keer mee maar dan wel afsrpeken dat je zeker een deel fietst.
Dus dat wordt fifty fifty.
Mmmm Huizen Zeewolde.
Ergens de helft lijkt mij de Stichtse brug ( hoewel ben je in het voordeel)
Fiets ik de andere helft van Zeewolde naar Stichtse brug (Nee hoor Zie het als een luchtige grap.
Maar je mag een keer mee op pad.

Mail dan even persoonlijk aub om een keer wat af te spreken
Wordt wel roofvogels van het horsterwold of kiekendieven HB,
Robbie gaat niet naar de OVP helaas.geen tijd voor in het telseizoen.

m.v.g.
Rob
Zeewolde
Fl
Rob van Swieten(Robbie)
Zutphen
Gelderland