Promblemen Kaart

Gestart door Michiel Poolman, april 26, 2008, 17:15:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Michiel Poolman

Als ik een nieuwe waarneming in wil voeren, dan krijg ik de laatste tijd elke keer gedoe met de kaart dan klik ik op: "Beide" en dan staat er:

We hebben op dit zoomniveau helaas geen afbeeldingen voor deze regio.

U kunt uitzoomen voor een breder overzicht.  :huh: :wacko:

op die manier kan ik mijn waarnemingen niet exact doorgeven wat ik erg lastig vindt gister avond deed ie dat ook al vanmorgen wou het weer maar nou doed ie het weer niet. hoe kan dat? en wat kan er aan gedaan worden?


Met Vriendelijke Groet, Michiel :duim:  
Met Vriendelijke Groet: Michiel

hiskodevries

druk in het invoerscherm eens op de toetscombinatie ctrl  f5
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Alex Kwak

Of je hebt te veel kaartjes opgevraagd de laatste tijd. Probeer het dan eens over een dag of twee nog een keer.

Alex.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Bert Oving

CiteerAls ik een nieuwe waarneming in wil voeren, dan krijg ik de laatste tijd elke keer gedoe met de kaart dan klik ik op: "Beide" en dan staat er:

We hebben op dit zoomniveau helaas geen afbeeldingen voor deze regio.

U kunt uitzoomen voor een breder overzicht.  :huh: :wacko:

op die manier kan ik mijn waarnemingen niet exact doorgeven wat ik erg lastig vindt gister avond deed ie dat ook al vanmorgen wou het weer maar nou doed ie het weer niet. hoe kan dat? en wat kan er aan gedaan worden?


Met Vriendelijke Groet, Michiel :duim:
Hoi Michiel,

Wellicht ten overvloede, maar hier heb ik ook regelmatig last van. Oorzaak mij volkomen onbekend. Dat je dan niet kan invoeren zoals je zou willen is dan lastig. Dit zelfde probleem heb je overigens op dat moment ook met andere invoermodules als bijv. Landkaartje.
In ieder geval voor dit geldt (is mijn ervaring), dat het ook vanzelf weer overgaat, d.w.z. meestal de volgende ochtend bij mij.

groeten

bert
Met vriendelijke groet,

Bert Oving

Vakantiewaarnemingen kun je invoeren op http://observado.org