Kauwtje met witte vleugel tag

Gestart door Jack van Velzen, december 21, 2014, 22:18:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jack van Velzen

Heb vandaag een kauwtje met een witte vleugeltag gezien op het strand van Noordwijk.
Weet iemand hier iets mee van ??

al vast bedankt
Jack

Jeroen Nagtegaal

Stond daar ook een code op? Of alleen zien vliegen, In dat tweede geval lijkt leucisme me waarschijnlijker.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Jack van Velzen

alleen zien vliegen op 3 meter afstand. beslist een witte label die aan de vleugel was vast gemaakt

Jeroen Nagtegaal

Het is uiterst onlogisch om bij Kauw te beginnen met een wingtag-project. Vooralsnog houd ik het, zonder foto, op of afval of toch een verkeerde waarneming.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

frankmeer

Frank van der Meer

Rein Genuït

#5
een en twee betreft dezelfde vogel... 8)  en bij link drie kan ik het wit niet vinden  ;D


Aangezien ze vaak plaatstrouw zijn kan Jack misschien beter nog eens gaan kijken en wellicht een foto proberen
te maken.
Coming soon! Something profound and Interesting in this space! Stay tuned!

Groet, Rein

Kijk ook eens op mijn blog

https://keeponbirding.blogspot.nl

of naar mijn foto's

https://www.flickr.com/photos/reinder_genuit/

OlivierO

Citaat van: Rein Genuït op december 22, 2014, 21:06:54 PMen bij link drie kan ik het wit niet vinden

Dat is een andere afwijking waar het zwart eerder bruin is.

De relevantie ontgaat mij ook wel. :-)
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

EPS

Ik heb vandaag ook een kauw met witte vleugeltag gezien. Helaas niet op de foto en niet met kijker kunnen kijken. Was onderweg. Vogel gezien in Schoonhoven en tag zat aan rechter vleugel. Overweeg om zo nog eens te kijken of ik deze vogel nog kan vinden. Eerste keer dat ik een vleugeltag zag, maar geen twijfel mogelijk. Geen leucisme.