Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 ... 8 9 [10]   Omlaag

Auteur Topic: Vragen en opmerkingen over obsidentify  (gelezen 20285 keer)

hiskodevries

• Forum beheerder
Re: Vragen en opmerkingen over obsidentify
« Reactie #270 Gepost op: juli 12, 2021, 13:29:03 pm »

word de herkenning via het invoeren nog verbeterd, want hij geeft 1 op de 10 maar een suggestie over de soort.
vriendelijke groet, Conny
Conny, dat is een probleem met de server waarop deze software draait
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

cassan

• Member
« Reactie #271 Gepost op: juli 19, 2021, 15:04:57 pm »

mooie app! maar hij staat bij
mij in het engels en ik kan nergens vinden hoe ik hem maar nederlands kan krijgen!

kunnen jullie me vertellen hoe ik de app in het nederlands zet?
Als het goed is volgt ie de taal van je telefoon: Nederlands indien deze op Nederlands staat, Engels in de overige gevallen. Staat je toestel dus wellicht niet op NL?
Er is (vooralsnog) geen andere mogelijkheid om de taal van de app te veranderen.

De enige manier om dat aan te passen is om je telefoon te 'rooten'. Maar dan vervalt de garantie.
De app bouwer kan ook een taalkeuzemenu inbouwen. Dat zou voor veel mensen een uitkomst zijn. Want nu moet ik telkens google translate gebruiken om te zien wat de nederlandse naam is.
Volgens een internet search is dat slechts een paar regels extra code, aangezien de vertalingen er al zitten.
Nu maar hopen dat de app bouwer dat ook ziet zitten...   ::):
Met vriendelijke groet,
Cassan Visser

cassan

• Member
« Reactie #272 Gepost op: juli 19, 2021, 15:20:44 pm »

mij in het engels en ik kan nergens vinden hoe ik hem maar nederlands kan krijgen!

Als het goed is volgt ie de taal van je telefoon: Nederlands indien deze op Nederlands staat, Engels in de overige gevallen. Staat je toestel dus wellicht niet op NL?
Er is (vooralsnog) geen andere mogelijkheid om de taal van de app te veranderen.

De enige manier om dat aan te passen is om je telefoon te 'rooten'. Maar dan vervalt de garantie.
De app bouwer kan ook een taalkeuzemenu inbouwen. Dat zou voor veel mensen een uitkomst zijn. Want nu moet ik telkens google translate gebruiken om te zien wat de nederlandse naam is.
Volgens een internet search is dat slechts een paar regels extra code, aangezien de vertalingen er al zitten.
Nu maar hopen dat de app bouwer dat ook ziet zitten...   ::):

Sorry, ik zie dat eraan gewerkt wordt. Geweldig!
Met vriendelijke groet,
Cassan Visser

LvdH

• Member
« Reactie #273 Gepost op: juli 27, 2021, 10:15:51 am »

Als tuinliefhebbers ‘onthouden’ wij interessante  planten inclusief de naam etc. met de app, misschien is het beter als op de knop niet ‘bewaar’ heet, maar bijvoorbeeld ’indienen’…
Overigens zou een eigen bewaarfunctie voor de individuele gebruiker dus een handige optie zijn.

marcel234

• Member
« Reactie #274 Gepost op: juli 27, 2021, 10:34:48 am »

Als tuinliefhebbers ‘onthouden’ wij interessante  planten inclusief de naam etc. met de app, misschien is het beter als op de knop niet ‘bewaar’ heet, maar bijvoorbeeld ’indienen’…
Overigens zou een eigen bewaarfunctie voor de individuele gebruiker dus een handige optie zijn.
Dat kan toch met de eerste 10?
En is Obsmapp dan niet geschikter om te gebruiken want daar wordt je niet verplicht je planten te uploaden.
Pagina's: 1 ... 8 9 [10]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.051 seconden met 20 queries.