Welke vis is dit?

Gestart door Patricia Doornkamp, september 21, 2019, 11:11:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

Patricia Doornkamp

Ik zou graag willen weten welke soort dit is.
Het gaat om deze waarneming: https://waarneming.nl/observation/179910504/.
1 Vis onbekend - Pisces spec.
datum: 2019-09-11
locatie: Texel - Ecomare (NH)

foto's:


evertdirks

Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

Rob Koelman

Uhm, dit gaat dus over een vis in een aquarium van Ecomare.

Dergelijke waarnemingen in principe NIET invoeren op waarneming.nl. De site is bedoelt voor waarnemingen van dieren en planten in het wild...
Met vriendelijke groet, Rob

Patricia Doornkamp

Citaat van: Rob Koelman op september 21, 2019, 19:51:30 PM
Uhm, dit gaat dus over een vis in een aquarium van Ecomare.

Dergelijke waarnemingen in principe NIET invoeren op waarneming.nl. De site is bedoelt voor waarnemingen van dieren en planten in het wild...

Sorry voor deze fout van mij. Ik had dat moeten weten, maar blijkbaar niet aan gedacht. Ik wou graag weten welke soort het was. Ik zal de waarneming weg halen.

Patricia Doornkamp

Citaat van: Patricia Doornkamp op september 21, 2019, 20:30:56 PM
Citaat van: Rob Koelman op september 21, 2019, 19:51:30 PM
Uhm, dit gaat dus over een vis in een aquarium van Ecomare.

Dergelijke waarnemingen in principe NIET invoeren op waarneming.nl. De site is bedoelt voor waarnemingen van dieren en planten in het wild...

Sorry voor deze fout van mij. Ik had dat moeten weten, maar blijkbaar niet aan gedacht. Ik wou graag weten welke soort het was. Ik zal de waarneming weg halen.

En bij deze zijn ze verwijderd.

Rob Koelman

Tip  ;)

Als je een keer nieuwsgierig bent naar de naam van een tuinplant of dier in gevangenschap, dan kun je dat natuurlijk altijd vragen op het forum van waarneming.nl, ook al is de site eigenlijk bedoelt voor in het wild levende dieren en planten.

Normaal voer je een waarneming eerst in en vraag je vervolgens naar de naam van deze plant of dit dier op het forum. Bij duidelijke tuinplanten of dieren in gevangenschap doe je dat echter niet; dan zonder eerst invoeren direct op het forum vragen...
Met vriendelijke groet, Rob

Patricia Doornkamp

Citaat van: Rob Koelman op september 21, 2019, 22:20:29 PM
Tip  ;)

Als je een keer nieuwsgierig bent naar de naam van een tuinplant of dier in gevangenschap, dan kun je dat natuurlijk altijd vragen op het forum van waarneming.nl, ook al is de site eigenlijk bedoelt voor in het wild levende dieren en planten.

Normaal voer je een waarneming eerst in en vraag je vervolgens naar de naam van deze plant of dit dier op het forum. Bij duidelijke tuinplanten of dieren in gevangenschap doe je dat echter niet; dan zonder eerst invoeren direct op het forum vragen...

Dank je wel voor die tip. Dat wist ik niet.