kwijt geraakt op Schiermonnikoog.

Gestart door pia zz, september 22, 2019, 23:02:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

pia zz

Hallo allemaal, we hebben op 22 september een bezoek gebracht aan de vogelhut op Schiermonnikoog aan de Westerplas. Daar heeft mijn man zijn 300 mm Nikon objectief helaas laten liggen tijdens het ruilen met een andere lens. Toen wij het merkten zijn we direct terug gefietst maar helaas was het objectief toen al verdwenen. Misschien is hier de vinder ervan en leest dit bericht. Of misschien zijn er mensen die op Schier wonen en dit willen delen, wij zouden dit zeer op prijs stellen. Mocht iemand iets weten, mijn mailadres is [ verwijderd ]    Alvast hartelijk dank !
  groet Pia.

pia zz

De lens is weer terecht dankzij een hele eerlijke vinder!! Bedankt voor het lezen van dit berichtje !!!
  groet Pia.

Jacob Molenaar

Een mooi voorbeeld van hoe het ook kan, geweldig!
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Klaas v d Meer

#3
Citaat van: pia zz op september 22, 2019, 23:02:04 PM
Hallo allemaal, we hebben op 22 september een bezoek gebracht aan de vogelhut op Schiermonnikoog aan de Westerplas. Daar heeft mijn man zijn 300 mm Nikon objectief helaas laten liggen tijdens het ruilen met een andere lens. Toen wij het merkten zijn we direct terug gefietst maar helaas was het objectief toen al verdwenen. Misschien is hier de vinder ervan en leest dit bericht. Of misschien zijn er mensen die op Schier wonen en dit willen delen, wij zouden dit zeer op prijs stellen. Mocht iemand iets weten, mijn mailadres is [ verwijderd ]  Alvast hartelijk dank !
Ik zou uw e-mail adressen maar snel verwijderen ivm spam.
Groeten van Klaas.

Cygnus

Citaat van: Klaas v d Meer op september 23, 2019, 19:04:43 PM
Ik zou uw e-mail adressen maar snel verwijderen ivm spam.

Als ze dat doen, dan blijft jouw citaat met hun emailadressen hier gewoon staan.
Met vriendelijke groeten,
Trinus Haitjema

dreka

Super , petje af voor de eerlijke vinder  :duim:
Wij houden van Paddenstoelen

Frank van de Putte

heb de e-mailadressen even verwijderd, ik geloof niet dat Pia vaak op het forum komt.
Groetjes,

Frank van de Putte