reeenwerk? ontvelde bomen

Gestart door Ted van der Knaap, april 15, 2008, 21:50:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen Nagtegaal

Er ligt ergens een omslagpunt, waarbij meer bestreden word dan wordt voortgeplant. Ik ben dus eigenlijk ook voor om gewoon in 1 of 2 jaar een geheel bosgebied actief te bestrijden. Er zal dan ook samenwerking moeten komen met particulieren en gemeenten zodat alle prunus uit een heel groot gebied verwijderd is. de soort zal dan dan de komende 5 jaar in elk geval geen zaaddragers hebben, en zal moeglijk ook kunnen wordne bijgehouden met de vraat en het schuren van Reeen en Vee.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

wimtegels

CiteerJeroen,
Nog een aanvulling over de schadelijkheid van round up. Het vermoeden bestaat, dat de werkzame stoffen, de glysofaten, verantwoordelijk zijn voor de wereldwijde afname van amfibieën. Verder wordt round up in verband gebracht met het ontstaan van ziekte bij zoogdieren (bron : Forum Vroege Vogels).
Heb je een link daarvan?
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

wimtegels

Ik zou het overigens plezierig vinden als een van de administartoren het gedeelte over de prunusbestrijding kan verplaatsen naar een nieuw topic. Heeft weinig meer met reeën te maken.
Het is overigens een interressant onderwerp!
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels

g.j. keizer

#33
Citeer
Citeer(bron : Forum Vroege Vogels).
Heb je een link daarvan?
Hierbij de link naar de links op het Vroege Vogels Forum, met dank aan Lodewijk Jan Coté : http://vroegevogels.vara.nl/Forum.35.0.htm...hread_uid=23408
Zwamgroet,
Gerrit J. Keizer
www.soortenbank.nl
Paddenstoelen

Ted van der Knaap

CiteerIk zou het overigens plezierig vinden als een van de administartoren het gedeelte over de prunusbestrijding kan verplaatsen naar een nieuw topic. Heeft weinig meer met reeën te maken.
Het is overigens een interressant onderwerp!
...ik ben de topicstarter en heb totaal géén probleem hoe deze discussie verder gaat en inmiddels bij prunus beland is (vind het zelfs wel interessant om te volgen  :duim: )...

waar ik wel problemen mee heb is dat er iemand (Admin!) achter de onderwerptitel

reeenwerk?, ontvelde bomen... tussen haakjes prunusbestrijding heeft gezet

Weet zelf niets van prunussen... ...graag zie ik dat iemand op eigen titel over dit onderwerp verder gaat... m.a.w. kan dit (prunusbestrijding) achter de onderwerptitel verwijderd worden?
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

vuurvlinder

Citeerkan dit (prunusbestrijding) achter de onderwerptitel verwijderd worden?
Als jij de starter ben van dit topic, dan kan je dat toch zelf doen?
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

Ted van der Knaap

Citeer
Citeerkan dit (prunusbestrijding) achter de onderwerptitel verwijderd worden?
Als jij de starter ben van dit topic, dan kan je dat toch zelf doen?
Wist niet dat je de tekst van een zelf gestart topic naderhand nog kon veranderen.. ..bij deze dus zelf gewijzigd.. ( :duim:  Astrid)

(Vind het overigens wel raar dat anderen zo makkelijk je eigen gekozen onderwerptitel kunnen wijzigen/bewerken)
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

vuurvlinder

Citeer

(Vind het overigens wel raar dat anderen zo makkelijk je eigen gekozen onderwerptitel kunnen wijzigen/bewerken)
Dat kunnen alleen admins. :D  
Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

g.j. keizer

#38
Wim,
Hierbij :
Citeer
Citeer
Citeer(bron : Forum Vroege Vogels).
Heb je een link daarvan?
Hierbij de link naar de links op het Vroege Vogels Forum, met dank aan Lodewijk Jan Coté : http://vroegevogels.vara.nl/Forum.35.0.htm...hread_uid=23408
Zwamgroet,
Gerrit J. Keizer
www.soortenbank.nl
Paddenstoelen

wimtegels

Citeer[deze discussie verder gaat en inmiddels bij prunus beland is (vind het zelfs wel interessant om te volgen  :duim: )...

Hoi Tim,

Ik begrijp dat je het niet zo plezierig vind als iemand anders de titel van je topic verandert.

Ook kan ik me voorstellen dat je het niet zo'n probleem vind dat de discussie zich op deze manier ontwikkeld.
Persoonlijk denk ik echter dat de site erg onoverzichtelijk wordt als de discussie over prunusbestrijding schuil gaat achter de titel reeënwerk.

Ik zou een dergelijk item over prunusbestrijding nooit onder een dergelijke titel zoeken. Daarom heb ik voorgesteld dit gedeelte van het topic te verplaatsen naar een nieuw topic.
Met vriendelijke groet,

Wim Tegels