Hoofdmenu

uitwerpsels ?

Gestart door Eveline68, juni 24, 2019, 18:46:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Eveline68

Hallo allemaal, misschien weet een van jullie het.
Er liggen zwarte uitwerpsels in mijn tuin, ik dacht van een egel tot ik eerder op de avond er een boven op mijn frituurpan vond? voor een egel onmogelijk en te hoog, rat zou kunnen ? Uitwerpsel vind ik zelf te groot als ik aan de tamme ratten terug denk, uitwerpsels zullen ongeacht wel afwijken maar toch niet zo veel neem ik aan.
kleur, blauw groenig zwart.
los van structuur kon het zo uit elkaar knijpen.
vol met zaadjes.
zak met zaad voor de kip staat hoog ook mijn frituurpan die er naast stond. 
Hoor graag jullie reactie.

sorry had het eerst gefilmd, vandaar het zo er uit ziet.

Rob Koelman

Hmm, nogal 'matige' foto. Hieronder een poging tot verbetering.

Als het om een zoogdier gaat - en niet om bijvoorbeeld een vogel - dan is bruine rat volgens mij een goede gok...

Met vriendelijke groet, Rob

Oenanthe

Matige foto of niet, uitwerpselen van een vogel zijn dit in geen geval.
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Rob Koelman

Citaat van: Oenanthe op juni 24, 2019, 19:44:23 PMMatige foto of niet, uitwerpselen van een vogel zijn dit in geen geval.

Tsja, dan houd je min of meer automatisch bruine rat over...  B)
Met vriendelijke groet, Rob

Eveline68

ok dan hou ik het op een bruine rat, heb ook nog ff gesurft naar uitwerpsels bruine rat en ziet er inderdaad zo uit ook iedere uitwerpsel is dus anders, maar is lang geleden dat ik die in mijn tuin heb gehad en zelfs aan de katten niet te zien, dus hij of zij zit niet in de schuur. In ieder geval bedankt voor het mee denken volgende keer maak ik eerst een foto voor ik het ontleed, de schuur heb ik inmiddels dicht dus daar kan die niet meer in.