Stop er mee

Gestart door thijsdegraaf, juni 17, 2019, 20:26:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

thijsdegraaf

Beste mensen.
Ik heb me door Hisko uit laten schrijven als expert (nou ja, zo heet het eenmaal). Had de laatste tijd niet het gevoel dat ik nog veel kon toevoegen en ook niet dat het heel plezierig ging (wel bij de wantsjes...) zoals bijvoorbeeld hier https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=443812.msg2330224#msg2330224.
Daarom leek het me beter om me helemaal uit te schrijven als forumlid.
Dus foutjes in teksten in informatie, hoop van niet, kun je helaas niet meer aan mij doorgeven.

Groetjes en het beste allemaal, Thijs

gbeersma

Thijs, dat is ontzettend jammer. Jij bent een van de mensen die op de meest serieuze manier met vooral de wantsen bezig zijn, en jouw werk is van onschatbare waarde. Ik heb het gevoel dat met name de opstelling van Hisko, die door veel meer mensen laat ik zeggen minder gewaardeerd wordt, hier debet aan is. Ik hoop dat er nog een weg terug is. Graag ook de mening van anderen.

Hoe dan ook: Thijs, ontzettend bedankt voor wat je tot nu toe gedaan hebt!  :duim:
Vriendelijke groeten, Gerard Beersma

https://waarneming.nl/users/104779/photos/?

Frank van de Putte

Dat vind ik erg jammer... :'(  Bedankt in elk geval voor alle tijd die je hebt gestoken in het aanvullen van de soortteksten, bij de wantsen en bladluizen. Dat moet enorm veel werk zijn geweest, en ik heb er veel aan gehad, en met mij waarschijnlijk vele andere waarnemers. :duim:

En hopelijk zien we je nog eens terug op het forum, ik begrijp je frustraties wel een beetje, maar ook op het forum zullen we je zeker missen.
Groetjes,

Frank van de Putte

arpwifi

Thijs - geen woorden ... :'(  :'(  :'(

Hier heb ik nog even wat "geanalyseerd" over een mogelijk misverstand. Hisko is regelmatig, laten we zeggen "wat kort door de bocht", maar ik kan me dat ook wel enigszins voorstellen bij de ongetwijfeld hoge workload en de wetenschap dat je het nooit voor iedereen goed kunt doen, maar dit (alles inzake levensstadia) had beslist eleganter gekund.

Je weet hoe ontzettend ik blij met je ben (geweest, altijd al) dus ik wil hier alleen maar toevoegen dat ik het van harte met de anderen eens ben in de hoop dat dit niet definitief zal zijn en dat er nog wat te repareren valt - desnoods na een pauze inderdaad ... :-\
Groetsenzo, Arp (via onbeveiligde WiFi)

You know the state of computer security is dire when Qubes OS, arguably the world's most secure operating system, makes only modest claims. ("a 'Reasonably-Secure' Operating System") [J.M. Porup]

Marco de Haas

Ai, dat is erg jammer Thijs, al kan ik je wel begrijpen! Zoals al is gezegd ben je van onschatbare waarde voor de site en hier op het forum. Je soortteksten hebben ongetwijfeld een grote rol gespeeld in de huidige populariteit van de wantsen! En ook de bladluizen kregen al steeds meer aandacht, dat heeft ongetwijfeld ook erg veel tijd gekost. Ik hoop dat je snel weer terug komt op het forum, je bijdragen zullen nu ongetwijfeld worden gemist.

Totdat Thijs weer terug is mogen eventuele wijzigingen in soortteksten bij wantsen/bladluizen aan mij worden doorgegeven.
Met vriendelijke groet, Marco de Haas
Validator cicaden

Oproepje cicade-waarnemingen: zie hier.
Waardplanten cicaden: zie [url=http

colossus

Ik hoop dat je snel terug komt Thijs. Primair hoor jij hier te blijven natuurlijk.
Meningsverschillen zouden daartoe moeten worden bijgelegd en geldkeuzes aangepast.
Jouw onderzoek is zo ontzettend belangrijk!
In alle gevallen hartelijk dank voor je ontzettend leuke en inspirerende werk hier!
Vriendelijke groeten,
Kees Kuijper

corma

Beste Thijs, wat ontzettend jammer, dat je stopt als forumlid. Jij was nu juist degene, die goede uitleg gaf en altijd info gaf, waar je werkelijk iets aan had. Soms wordt er idd erg kort door de bocht gereageerd en daar erger ik me dan behoorlijk aan. Insectenliefhebbers komen met een foto, waarvan ze niet weten wat het is. Zij zijn serieus bezig met een ontzettend leuke, interessante en leerzame hobby en willen dan ook graag serieus genomen worden en niet worden afgescheept met opmerking als: "van deze foto is niets meer te maken" of "in het vervolg graag een scherpere foto" of iets dergelijks. Insecten zitten nou eenmaal niet altijd netjes te poseren.
Bij jou was nooit sprake van dit soort opmerkingen en ik heb heel veel aan jouw info en toelichting bij een foto gehad.
Ik hoop dan ook, dat je alsjeblieft weer terug komt op het forum, zodat wij weer kunnen genieten van jouw kennis en commentaar!
Groetjes, Corry