Grote tanglibel?

Gestart door aabckoos, juni 13, 2019, 17:55:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

aabckoos

Is dit een grote tanglibel? Vorige week in Andalusiƫ.
Hartelijke groet,
Koos

gerbenth

Hallo Koos,
als je ze nou eerst invoert en dan de link in de vraag zet, hebben de verstandhebbenden meteen alle informatie die nodig is.

succes!
groeten
Gerben

aabckoos

Ik vergeet steeds hoe dat moet, er staat ergens een handleiding die ik nooit kan vinden...
Hartelijke groet,
Koos

gerbenth

Weia heeft 'm standaard in haar handtekening staan
https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=207178.0

andermaal, succes!

groet,
Gerben

aabckoos

Het is me ooit wel gelukt, maar hoe? Invoeren lukt, al vind ik het omslachtig dat je eerst moet opslaan en dan via wijzigen alsnog foto's kunt uploaden. Waarom niet meteen?
Vervolgens kan ik de eerst  aanwijzing: 'Determineren via het forum', al niet vinden. Wel 'Hulp via het forum', maar dat leidt nar het ouderwetse forum dat ik juist moet omzeilen. In de handleiding op waarneming lees ik dat 'Determineren via het forum' in het 'afrolmenu' te vinden is. Maar wat en waar is het afrolmenu?
Ik zal wel blind, dom en dementerend zijn, maar dat zijn er dan vast meer. Zinloos ingewikkeld dit!
Hartelijke groet,
Koos

gerbenth

#5
Ik moet toegeven, ik voer nog in via de oude site... zal eens kijken hoe het gaat...maar laat je niet op de kast jagen. Als je de tijd neemt en de ergernis opzij zet, dan kom je er vast uit...

determinatie via het forum = precies wat je wil doen: de waarneming ingebed in een forumvraag, inclusief de foto op normaal formaat.
Klik daartoe op de pagina van je waarneming rechts op 'opties'...dan 'hulp forum'.
Dan krijg je een nieuwe pagina met in rood de voorgestelde tekst voor in een forumbericht. Klik op Kopieer naar klembord en plak in het bericht...pas aan waar nodig, maar laat de tekst tussen de haken staan.

succes, ik ga offline
Gerben


groet,
Gerben