Hoofdmenu

Vogelgeluiden

Gestart door Bernhard, juni 23, 2019, 15:37:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bernhard

heb begrepen dat via de multimedia ik offline vogelgeluiden kan afspelen, als ik op dit icoon klik krijg ik een venster met zoekfilter, na naam ingevuld te hebben en op enter gedrukt heb gebeurt er niets, wellicht al eerder besproken hier, dan graag een verwijzing naar de oplossing van dit probleem

dank, Bernhard

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Bernhard op juni 23, 2019, 15:37:14 PM
heb begrepen dat via de multimedia ik offline vogelgeluiden kan afspelen, als ik op dit icoon klik krijg ik een venster met zoekfilter, na naam ingevuld te hebben en op enter gedrukt heb gebeurt er niets, wellicht al eerder besproken hier, dan graag een verwijzing naar de oplossing van dit probleem

dank, Bernhard

Die geluiden staan er standaard nog niet op, die moet je eerst downloaden. Instellingen -> Download -> Vogelgeluiden -> Kies groep (en vink opties aan/uit) -> Start download.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Alex Kwak

Citaat van: Bart van Hoogstraten op juni 23, 2019, 16:05:51 PM
Citaat van: Bernhard op juni 23, 2019, 15:37:14 PM
heb begrepen dat via de multimedia ik offline vogelgeluiden kan afspelen, als ik op dit icoon klik krijg ik een venster met zoekfilter, na naam ingevuld te hebben en op enter gedrukt heb gebeurt er niets, wellicht al eerder besproken hier, dan graag een verwijzing naar de oplossing van dit probleem

dank, Bernhard

Die geluiden staan er standaard nog niet op, die moet je eerst downloaden. Instellingen -> Download -> Vogelgeluiden -> Kies groep (en vink opties aan/uit) -> Start download.

:duim:
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!