Export (oude site) geeft foutmelding

Gestart door Joris Menten, april 23, 2019, 11:33:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

Joris Menten

Indien ik al mijn waarnemingen probeer te exporteren (csv) krijg ik tegenwoordig een foutmelding (in stukjes gaat nog wel). Vroeger had ik dit probleem niet en zo héél veel waarnemingen heb ik toch niet. Heb ik een of ander maximum overschreden (25.000 ?) of krijgt de oude site misschien momenteel minder bandwidth/rekentijd of zo?  Kan dit gemaakt worden op de oude site of komt er snel een export optie op de nieuwe site. Gegevens invoeren in een database waar ik ze zelf niet kan uit exporteren zie ik niet erg zitten. Joris

hiskodevries

CiteerHeb ik een of ander maximum overschreden (25.000 ?) of
dat maximum is altijd zo geweest.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Joris Menten

Ah OK, ik had het dan tegelijk overschreden met de switch - vandaar mijn verwarring :rolleyes: Enige kans dat dit in de toekomst wordt verhoogd (enkel voor eigen waarnemingen) ? Bedankt, Joris

hiskodevries

Citaat van: Joris Menten op april 23, 2019, 22:21:32 PM
Ah OK, ik had het dan tegelijk overschreden met de switch - vandaar mijn verwarring :rolleyes: Enige kans dat dit in de toekomst wordt verhoogd (enkel voor eigen waarnemingen) ? Bedankt, Joris
Ik sluit niet uit dat de export functies in django/python (=nieuwe site) die beperking niet hebben, vermits die gerealiseerd worden.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Joris Menten

#4
Citaat van: hiskodevries op april 24, 2019, 15:50:31 PM
Citaat van: Joris Menten op april 23, 2019, 22:21:32 PM
Ah OK, ik had het dan tegelijk overschreden met de switch - vandaar mijn verwarring :rolleyes: Enige kans dat dit in de toekomst wordt verhoogd (enkel voor eigen waarnemingen) ? Bedankt, Joris
Ik sluit niet uit dat de export functies in django/python (=nieuwe site) die beperking niet hebben, vermits die gerealiseerd worden.
OK, bedankt voor de info. Ik hoop dat je idd "vermits" (gezien dat) bedoelt en niet "mits" (tenminste als) - het lijkt mij een absolute basisvereiste dat elke waarnemer al zijn waarnemingen makkelijk kan exporteren. Joris