Ik heb het niet over de achterliggende problemen John.
Kan bij foute waarnemingen ook niet meer meteen een melding sturen.
Komt terug heb ik begrepen.
En wat betreft ObsIdentify bij invoeren. Vind het op zich handig, maar gaat veel fout. Voor bladwespen waar ik redelijk in thuis ben, kies ik voor eigen indruk.
Verschilt per diersoort. Bij wantsen verbazingwekkend goed. Kortschilden, bladluizen.. hopeloos. Dan gewoon negeren. Vergeet niet, dat bij veel gebruik en goedgekeurde beesten, planten het systeem beter gaat worden. Maar dat staat los van het foto-overzicht.
Directe doorklik-mogelijkheid naar familie vaak wel, maar naar genus niet. Verder per soort geen statistieken over waarnemingen, per maand over de jaren heen.
Doorklikken naar genus en niet alleen familie mis ik ook. Maar ook dat staat los van het foto-overzicht.
Dit zijn dingen, die je kunt oplossen zonder dat je het foto-overzicht hoeft aan te passen. Vandaar dat ik die er niet heb bijgezet. Misschien hebben mensen die frustratie wel laten meewegen.
Wat ik al eerder tegen je hebt gezegd John.
Spit het foutenlijstje en wensenlijstje door. Kijk waar je tegenaan loopt, er niet bijstaat en formuleer dat als wens op het wensentopic (niet bij het praattopic).Heel veel wensen zijn al ingewilligd. Bijvoorbeeld: Weer kunnen vragen vanuit je Waarneming op het forum. Dat je de waardplant kunt aangeven bij je waarneming. Ik heb nogal gezeurd over het feit, dat admins niet meer een onzekere waarneming bij goedkeuring gelijk op zeker konden zetten, zodat ik geen goedgekeurde onzekere waarnemingen heb.
De oude site is er nog. Alleen verdwijnen functies als "vragen op het forum" omdat dat via de nieuwe site kan.
Maar geef een wensenlijst. Mopperen helpt niet, lucht wel op