Waarnemingen in grensgebied?

Gestart door Leo de Rooij, april 21, 2019, 21:19:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

Leo de Rooij

Enkele waarnemingen van planten via Iobs ingevoerd in gebied De Plateaux, op de grens van NL en Belgie. Nergens terug te vinden; niet in Waarneming.nl noch bij Obs.org. Iemand enig idee??
MVG
Leo de Rooij

bas.drost96

waarnemingen.be al geprobeerd? Daar komen Belgische waarnemingen terecht. Bij twijfel kun je altijd world.observation.org proberen.
Groeten,
Bas
Totaal 4075 soorten op waarneming.nl ingevoerd

Admin bladvlooien

Leo de Rooij

Dank Bas! Waarneming.be pakt mijn ipad niet, maar via world.observation.org zie ik de waarnemingen wel. Overigens is die nieuw voor mij; tot nu toe kende ik alleen observation.org. Wat is het verschil?
BVD
Leo de Rooij

bas.drost96

Groeten,
Bas
Totaal 4075 soorten op waarneming.nl ingevoerd

Admin bladvlooien


SlechtValk

Citaat van: Leo de Rooij op april 21, 2019, 22:26:37 PM
Dank Bas! Waarneming.be pakt mijn ipad niet, maar via world.observation.org zie ik de waarnemingen wel. Overigens is die nieuw voor mij; tot nu toe kende ik alleen observation.org. Wat is het verschil?
BVD
Leo de Rooij

Let op: het is waarnemingen.be (meervoud) terwijl dat voor Nederland waarneming.nl (enkelvoud) is.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

SlechtValk

Citaat van: hiskodevries op april 22, 2019, 15:06:29 PM
https://waarnemingen.nl mag ook

Daar kwam ik ook achter, al gaf die mij de eerste keer wel een beveiligingswaarschuwing dat het certificaat niet goed was...

Firefox: Foutcode: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN
Edge: Foutcode: DLG_FLAGS_SEC_CERT_CN_INVALID
Vivaldi: NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
Chrome geeft de melding nu niet meer... maar de eerste keer gaf die iets vergelijkbaars...

Vermoedelijk omdat het certificaat voor waarneming.nl is en de hostname dus niet klopt...
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.