Hoofdmenu

Mysterybird 264

Gestart door OlivierO, november 23, 2018, 18:05:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

OlivierO

Mogelijk niet al te moeilijk, maar ik vind het toch een goeie!
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

canoorlander

Albert Noorlander

Mijn website met natuurfoto's uit Nederland en Thailand
http://www.pbase.com/albert_noorlander

stevenvdb

Ik heb hem in levenden lijve gezien, dus ga even niets zeggen ;)

Gr, Steven

OlivierO

Citaat van: stevenvdb op november 23, 2018, 19:16:41 PM
Ik heb hem in levende lijve gezien, dus ga even niets zeggen ;)

Gr, Steven

Dat is duidelijk!  :duim:
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

OlivierO

Nog mensen die een gokje willen wagen?
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Nils

Dank voor uitnodiging Olivier. Je gaat ons straks toch niet vertellen dat het iets anders is dan een 1e winter man Eider?
Nils van Duivendijk

OlivierO

Je kent het principe van de Mysterybird, Nils?
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

rudi

Ik denk dat het een Pelikaan is.
Mijn favoriet: Visdief !
Begonnen mei 2011.
Totaal 62.000 waarnemingen.
Totaal 1170 (alle) soorten.
246 vogelsoorten.
Vriendelijke groet,
R Wortelboer

frankneijts

Citaat van: OlivierO op november 26, 2018, 20:46:10 PM
Je kent het principe van de Mysterybird, Nils?

Grapje Olivier? Want anders is je vraag vergelijkbaar met aan Tom Dumoulin vragen of-ie weet wat fietsen is .. B)
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

OlivierO

Citaat van: frankneijts op december 02, 2018, 17:39:02 PM
Citaat van: OlivierO op november 26, 2018, 20:46:10 PM
Je kent het principe van de Mysterybird, Nils?

Grapje Olivier? Want anders is je vraag vergelijkbaar met aan Tom Dumoulin vragen of-ie weet wat fietsen is .. B)

Ik word niet graag belachelijk gemaakt, Frank, en dat komt hier nogal sterk zo over. Ook (zeker) niet door de persoon wiens boek ik hier in mijn kast heb staan. De bedoeling is dat er hier geraden wordt naar het antwoord, niet om je boven de rest te stellen door een hautain antwoord te geven. Als je het allemaal te gemakkelijk vind kan je je ook gewoon onthouden of zonder meer jouw antwoord te geven.

Het leek mij een mooi tegengewicht tegen de mysterybirds die voor mij veelal te moeilijk zijn, dat geef ik zelfs al aan in mijn openingspost.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

frankneijts

Citaat van: OlivierO op december 02, 2018, 17:47:35 PM
Citaat van: frankneijts op december 02, 2018, 17:39:02 PM
Citaat van: OlivierO op november 26, 2018, 20:46:10 PM
Je kent het principe van de Mysterybird, Nils?

Grapje Olivier? Want anders is je vraag vergelijkbaar met aan Tom Dumoulin vragen of-ie weet wat fietsen is .. B)

Ik word niet graag belachelijk gemaakt, Frank, en dat komt hier nogal sterk zo over. Ook (zeker) niet door de persoon wiens boek ik hier in mijn kast heb staan. De bedoeling is dat er hier geraden wordt naar het antwoord, niet om je boven de rest te stellen door een hautain antwoord te geven. Als je het allemaal te gemakkelijk vind kan je je ook gewoon onthouden of zonder meer jouw antwoord te geven.

Het leek mij een mooi tegengewicht tegen de mysterybirds die voor mij veelal te moeilijk zijn, dat geef ik zelfs al aan in mijn openingspost.

Rustig, rustig Olivier... Nils bedoelt dat beslist niet zo!
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

OlivierO

Citeer
Rustig, rustig Olivier... Nils bedoelt dat beslist niet zo!

Mja, ik wordt ook wel (meer dan) eens verkeerd begrepen op dit forum, mogelijk is het nu dus andersom. Het kwam bij verkeerd aan ...

Als er geen antwoorden meer bijkomen zal ik één van de dagen het anwoordt posten.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Nils

Sorry Olivier, ik had het zeker niet 'uit de hoogte' bedoeld o.i.d. Ik wilde het wat luchtig maken, maar nu ik mijn reactie nog eens lees met jou reactie in het achterhoofd zou je het inderdaad ook zo kunnen opvatten. Het blijft behelpen die digitale communicatie!
Nils van Duivendijk

rudi

Het lijkt alsof rechts van de hals over de hele lengte een verdikking zit, wat kan duiden op een grote snavel, vandaar mijn Pelikaan gok.
Mijn favoriet: Visdief !
Begonnen mei 2011.
Totaal 62.000 waarnemingen.
Totaal 1170 (alle) soorten.
246 vogelsoorten.
Vriendelijke groet,
R Wortelboer

OlivierO

Citaat van: Nils op december 03, 2018, 12:02:20 PM
Sorry Olivier, ik had het zeker niet 'uit de hoogte' bedoeld o.i.d. Ik wilde het wat luchtig maken, maar nu ik mijn reactie nog eens lees met jou reactie in het achterhoofd zou je het inderdaad ook zo kunnen opvatten. Het blijft behelpen die digitale communicatie!

Oké, geen probleem Nils. Excuses zeker aanvaard! Ik ken het probleem van de digitale communicatie, daar loop ik meermaals tegenaan, maar meestal niet in deze richting.  ;) ;D

Leuk dat er een aantal opties naar voor komen. Ik wacht nog wel even af, de oplossing zal misschien enigszins verrassend zijn.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

OlivierO

Niet al te veel animo voor deze mysterybird helaas. Naar mijn gevoel heeft iedereen de kans gehad om te antwoorden. Bij deze de oplossing.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.