Meerdere foto's naast elkaar in familieoverzicht

Gestart door thijsdegraaf, maart 16, 2019, 16:17:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

thijsdegraaf

Geen idee of het al ter sprake is gekomen.
Ik opende vandaag de familie blindwantsen: https://waarneming.nl/taxa/1503/ Als je naar beneden gaat, zie je bij Bonte eikendonswants - Psallus varians 4 foto's naast elkaar staan.
Bij de oude site is het maximum 2. Als je daarvoor het recht hebt, kun je foto's aanklikken voor het overzicht met keuze 1e rij of 2e rij, maar als er meer aangeklikt zijn (wat hier is gebeurd), blijven er toch maar twee zichtbaar op de oude site.

Op dit moment is de keuze mannetje en vrouwtje of mannetje/vrouwtje en een nimf naast elkaar bij de wantsen.
Nu zou je dus mannetje, vrouwtje en een nimf naast elkaar kunnen zetten. Alleen dan met keuze tussen 1e, 2e, 3e rij. Meer naast elkaar als hier lijkt leuk, maar is niet overzichtelijk met zulke grote foto's op een klein scherm en een langere laadtijd vermoed ik.

Aanvulling:
Heb nog even gekeken.. je kunt nu niet meer dan 2 foto's selecteren voor 1e en 2e rij. Dan blijft mijn voorbeeld dus een uitzondering en kan niet meer voorkomen.

Henk Soepenberg

Ik zou een van die vier foto's weghalen Thijs.
Vriendelijke groeten,
Henk

thijsdegraaf

#2
Zal ik ook doen Henk. Maar ik laat het nog even zo staan, anders snapt niemand waar ik het over heb. Het kwam wel vaker voor, dat ze dubbel stonden geselecteerd, maar het was nooit zichtbaar op de oude site.
En ik vroeg me af of het de bedoeling was, dat er bij elke soort op de nieuwe site in het familieoverzicht meerdere foto's zichtbaar zouden horen te zijn, maar dat denk ik niet.  :blink:
Heb een aantal families bekeken. Dit is een uitzondering.

Aanvulling: Ik heb op de oude site twee foto's weggehaald. Als het goed is verandert dat straks ook in de nieuwe site in twee foto's.

Henk Soepenberg

Vriendelijke groeten,
Henk