Bij twee waarnemingen werd echter mijn actuele locatie, in de trein van Arnhem naar Tiel, door de app geupload.
Heb je foto's gedraaid? Of een andere bewerking?
Als je foto's draait heb je kans dat er een nieuwe tijd/locatie aan de foto komt omdat de foto bewerkt is.
Ik heb veel foto’s bewerkt voor het invoeren. Sommige heb ik (ook) gedraaid, maar dat gaf nooit problemen. Dat bewerken was meestal alleen bijsnijden. Ik deed de bewerkingen in de standaard app op mijn iphone, want in iobs kan dat niet.
Misschien heb ik het mis hoor en is niet dit het probleem.
Ben je zeker dat je alle bewerkingen in de app hebt gedaan? Ik kan mij voorstellen dat als je daar bewerkingen doet en het opslaat, dat het misschien goed gaat.
Maar als je later in de gallerij de foto's kijkt voor het uploaden, en bijv nog denkt, oh deze moet nog gedraaid. En dat je de foto in de gallerij misschien draait, dat het daar mis gaat?
Ik weet niet precies hoe het zit, maar de technische mensen hier vast wel.
Maar als je een aanpassing doet en opslaat is dat anders dan wanneer je in sommige programma's alleen bijv de foto draait. Het heeft iets met exif te maken.
Ik weet niet of daar het probleem kan zitten.
Nogmaals, misschien zit het probleem in iets anders, maar hier moest ik aan denken.