Verderkijken

Gestart door Roodborstje, december 21, 2018, 16:22:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

Roodborstje

Ik zou graag met meer mensen weer eens lekker verderkijken door mijn verrekijker. Nu spot ik meestal in mijn eentje, dat vind ik wat ongezellig. Zijn er hier toevallig meer gegadigden?
Beter 10 vogels in de lucht dan geen vogels.

gbeersma

Ik zou er even bijvertellen in welk deel van Nederland je woont, dan heb je meer kans dat er iemand reageert.
Vriendelijke groeten, Gerard Beersma

https://waarneming.nl/users/104779/photos/?

Jacob Molenaar

En je berichten onderschrijven met je eigen naam zou ook kunnen helpen ;)
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Roy Schroor

Citaat van: Jacob Molenaar op december 21, 2018, 19:19:19 PM
En je berichten onderschrijven met je eigen naam zou ook kunnen helpen ;)

Dat onderschrijf ik ten zeerste!  ;)

Citaat van: Roodborstje op december 21, 2018, 16:22:34 PM
Ik zou graag met meer mensen weer eens lekker verderkijken door mijn verrekijker. Nu spot ik meestal in mijn eentje, dat vind ik wat ongezellig. Zijn er hier toevallig meer gegadigden?

Maar serieus: wellicht is het handig als je wat meer details geeft over de regio, je interesses, gebieden die je vaak bezoekt of soorten die je graag wilt zien. Wellicht ook over jezelf? Enkel "verderkijken door mijn verrekijker" is heel poëtisch omschreven maar je doelgroep heeft nu geen flauw idee wat je wensen of plannen eigenlijk zijn. Er zijn hier ongetwijfeld talloze gegadigden die best wel eens met je op pad willen maar dan moet je ze wel met informatie voeden...
Met vriendelijke groet,
Roy