Hoofdmenu

NDFF-app verwijderd

Gestart door frankm, december 14, 2018, 20:47:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

frankm

De NDFF-app vertoont al een paar weken terug kuren. Hij kon de waarnemingen niet meer kwijt. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd en 24 uur lang werkte hij daarna.
Vervolgens viel de upload uit.

Ik weet dat afgelopen voorjaar er een probleem was met de API en we waarnemingen moeilijk weg kregen. Maar het lijkt me sterk dat er nu weer een interfaceprobleem is. Op twitter kreeg ik geen reactie.

Ik heb de app nu maar van mijn telefoon af gehaald, in afwachting van betere tijden.


Serviceteam NDFF

Beste Frank,

Sorry voor de late reactie, we hebben je bericht helaas gemist. Het niet kunnen uploaden van waarnemingen komt doordat de inlog van de NDFF app verlopen is. Dat komt af en toe voor als er een wijziging is geweest aan onze kant èn als de gebruiker lang geen waarnemingen heeft ge-upload. Het is makkelijk te verhelpen door even uit te loggen (bij instellingen) en daarna weer in te loggen met dezelfde gebruiker.
Verwijderen van de app helpt inderdaad niet omdat je daarbij ingelogd blijft.

We doen ons best dit forum (en Twitter) bij te houden, maar een mailtje naar ons Serviceteam (serviceteamNDFF@natuurloket.nl of 0800-2356333) is het snelste.
Met vriendelijke groet,

Serviceteam NDFF