Wensen voor Waarneming.nl (Nieuwe versie)

Gestart door hiskodevries, december 07, 2018, 11:06:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

frankaroos

Citaat van: hiskodevries op juni 07, 2019, 16:34:43 PM
Prima, halen we foto's weer weg.
De weg van de minste weerstand is ook een goed design principe. ;)

Haal dan meteen ook de link "Foto in nieuwe tab" weg op de pagina met foto-info onder de foto, zie bijv. https://waarneming.nl/photos/21213565/

Dit is onnodige overkill; mensen moeten maar leren met rechter muisklik op de foto in dit geval een nieuwe tab te openen.

Gerrian

Citaat van: hiskodevries op juni 07, 2019, 16:34:43 PM
Prima, halen we foto's weer weg.

Waarom? Ik ben juist blij dat die optie er weer is, ik miste hem.

frankaroos

Citaat van: Gerrian op juni 07, 2019, 17:20:39 PM
Citaat van: hiskodevries op juni 07, 2019, 16:34:43 PM
Prima, halen we foto's weer weg.

Waarom? Ik ben juist blij dat die optie er weer is, ik miste hem.
Rechter muisklik op de foto krijg je precies hetzelfde. Nu is er geld gestoken in een feature die gewoon in je computer interface zit. Toch zonde van tijd en geld? En ze zitten al zo krap.

Rick van der Weijde

Van zaken die al uitgevoerd zijn, krijg je natuurlijk niet de tijd en geld terug als je zaken ongedaan maakt. Integendeel, dan kost het nog eens tijd en geld...   :-X :wacko:
Rick van der Weijde
Corotauria Nature Photography

frankaroos

#1144
Citaat van: Rick van der Weijde op juni 07, 2019, 18:55:51 PM
Van zaken die al uitgevoerd zijn, krijg je natuurlijk niet de tijd en geld terug als je zaken ongedaan maakt. Integendeel, dan kost het nog eens tijd en geld...   :-X :wacko:
Dus wat is de les die we hier uit leren? Dat scheelt een hoop tijd en geld :wacko: ;D

PS: weghalen is een kwestie van een minuut; en kost dus niets.

Gerrian

Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 18:00:50 PM
Citaat van: Gerrian op juni 07, 2019, 17:20:39 PM
Citaat van: hiskodevries op juni 07, 2019, 16:34:43 PM
Prima, halen we foto's weer weg.

Waarom? Ik ben juist blij dat die optie er weer is, ik miste hem.
Rechter muisklik op de foto krijg je precies hetzelfde. Nu is er geld gestoken in een feature die gewoon in je computer interface zit. Toch zonde van tijd en geld? En ze zitten al zo krap.
Het is me niet duidelijk wat je hier bedoelt. Ik heb het over het afrolmenu onder de accountnaam; daar direct kunnen klikken op foto's vind ik plezierig. Het scheelt een muisklik ten opzichte van hoe het eerst was op de nieuwe site: klik op waarnemingen en vervolgens van daaruit op foto's.

frankaroos

Citaat van: Gerrian op juni 07, 2019, 19:28:58 PM
Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 18:00:50 PM
Citaat van: Gerrian op juni 07, 2019, 17:20:39 PM
Citaat van: hiskodevries op juni 07, 2019, 16:34:43 PM
Prima, halen we foto's weer weg.

Waarom? Ik ben juist blij dat die optie er weer is, ik miste hem.
Rechter muisklik op de foto krijg je precies hetzelfde. Nu is er geld gestoken in een feature die gewoon in je computer interface zit. Toch zonde van tijd en geld? En ze zitten al zo krap.
Het is me niet duidelijk wat je hier bedoelt. Ik heb het over het afrolmenu onder de accountnaam; daar direct kunnen klikken op foto's vind ik plezierig. Het scheelt een muisklik ten opzichte van hoe het eerst was op de nieuwe site: klik op waarnemingen en vervolgens van daaruit op foto's.
Als je bent ingelogd, zie je een tabblad "foto's ". Had je dit nog niet ontdekt? Er is geen enkele reden om dan ook nog "foto's" onder het afrolmenu onder het account te hebben. Snappie? Want je bent ingelogd en je hebt alle tabbladen inclusief foto's voor je etc. etc. etc.

Oscar Balm

Als ik vanaf dit forum klik op WAARNEMING.NL linksboven dan kom ik (ingelogd) op de hoofdpagina van waarneming.nl.
Dan zie ik geen tabblad foto's. Daarvoor moet ik dan eerst op mijn naam klikken.
Ik zie daarom wel een reden om "foto's" (en de andere tabbladen) onder het afrolmenu onder mijn account te hebben.
Oscar Balm

Lijstje van bezochte landen: https://waarneming.nl/users/21807

frankaroos

Citaat van: Oscar Balm op juni 07, 2019, 20:36:48 PM
Als ik vanaf dit forum klik op WAARNEMING.NL linksboven dan kom ik (ingelogd) op de hoofdpagina van waarneming.nl.
Dan zie ik geen tabblad foto's. Daarvoor moet ik dan eerst op mijn naam klikken.
Ik zie daarom wel een reden om "foto's" (en de andere tabbladen) onder het afrolmenu onder mijn account te hebben.
Oscar, als je bent ingelogd op de nieuwe site, dat ben je toch meestal als je aan het werk bent, dan heb je alle tabbladen inclusief foto's voor je neus. En dan ook nog eens in het afrolmenu onder de accountnaam is toch overbodig? (Je moet ingelogd zijn om alle voordelen van waarneming.nl te kunnen genieten)

Oscar Balm

Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 20:59:07 PM
Citaat van: Oscar Balm op juni 07, 2019, 20:36:48 PM
Als ik vanaf dit forum klik op WAARNEMING.NL linksboven dan kom ik (ingelogd) op de hoofdpagina van waarneming.nl.
Dan zie ik geen tabblad foto's. Daarvoor moet ik dan eerst op mijn naam klikken.
Ik zie daarom wel een reden om "foto's" (en de andere tabbladen) onder het afrolmenu onder mijn account te hebben.
Oscar, als je bent ingelogd op de nieuwe site, dat ben je toch meestal als je aan het werk bent, dan heb je alle tabbladen inclusief foto's voor je neus. En dan ook nog eens in het afrolmenu onder de accountnaam is toch overbodig? (Je moet ingelogd zijn om alle voordelen van waarneming.nl te kunnen genieten)
Via waarneming.nl kom ik op de nieuwe site en daarbij ben ik gelijk ingelogd en dan ga ik via INVOEREN | WAARNEMING aan het 'werk'. Dan heb ik dus niet al mijn tabbladen in beeld.
Oscar Balm

Lijstje van bezochte landen: https://waarneming.nl/users/21807

frankaroos

Citaat van: Oscar Balm op juni 07, 2019, 20:36:48 PM
Als ik vanaf dit forum klik op WAARNEMING.NL linksboven dan kom ik (ingelogd) op de hoofdpagina van waarneming.nl.
Dan zie ik geen tabblad foto's. Daarvoor moet ik dan eerst op mijn naam klikken.
Ik zie daarom wel een reden om "foto's" (en de andere tabbladen) onder het afrolmenu onder mijn account te hebben.

Als je ingelogd bent, en je klikt op het afrolmenu onder je account op "waarnemingen", dan heb je alle gewenste tabbladen incl. "foto's". Onder dat afrol menu staat dan ook nog eens "foto's". Wat dus overbodig is.

Oscar Balm

Het is een klik meer en daar ging het over
Oscar Balm

Lijstje van bezochte landen: https://waarneming.nl/users/21807

frankaroos

#1152
Hisko, ik geef het volgende ter overweging om de inmiddels ontstane wildgroei van "knoppen" wat weg te snoeien.

Na inloggen via het account meteen de pagina met alle tabbladen presenteren als (= "waarnemingen" onder afrolmenu onder account):

https://waarneming.nl/users/52229/observations/?

Onder het account afrolmenu alles weghalen behalve: instellingen, wijzig wachtwoord , afmelden; meteen naar de pagina met alle tabbladen.

Maarten Hotting

Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 22:26:25 PM
Hisko, ik geef het volgende ter overweging om de inmiddels ontstane wildgroei van "knoppen" wat weg te snoeien.

Na inloggen via het account meteen de pagina met alle tabbladen presenteren als (= "waarnemingen" onder afrolmenu onder account):

https://waarneming.nl/users/52229/observations/?

Onder het account afrolmenu alles weghalen behalve: instellingen, wijzig wachtwoord , afmelden; meteen naar de pagina met alle tabbladen.
Wat een onzin dit, Frank!
Van wildgroei is geen sprake, de knoppen die je noemt worden allemaal regelmatig gebruikt door alle waarnemers.
Door deze knoppen te verwijderen ontstaat er alleen maar weer nieuwe verwarring (op een nieuwe site waar mensen net aan beginnen te wennen).
Groet,
Maarten

frankaroos

Citaat van: Maarten Hotting op juni 07, 2019, 22:50:35 PM
Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 22:26:25 PM
Hisko, ik geef het volgende ter overweging om de inmiddels ontstane wildgroei van "knoppen" wat weg te snoeien.

Na inloggen via het account meteen de pagina met alle tabbladen presenteren als (= "waarnemingen" onder afrolmenu onder account):

https://waarneming.nl/users/52229/observations/?

Onder het account afrolmenu alles weghalen behalve: instellingen, wijzig wachtwoord , afmelden; meteen naar de pagina met alle tabbladen.
Wat een onzin dit, Frank!
Van wildgroei is geen sprake, de knoppen die je noemt worden allemaal regelmatig gebruikt door alle waarnemers.
Door deze knoppen te verwijderen ontstaat er alleen maar weer nieuwe verwarring (op een nieuwe site waar mensen net aan beginnen te wennen).
Even rustig lezen wat ik voorstel en even nalopen. Als je meteen op de "waarnemigen" pagina terecht komt, zijn alle knoppen daar, maar dan als tabbladen. Er wordt niets verloren, je krijgt zelfs een "geluiden"- tab onder je bereik.

marcel234

Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 22:54:31 PM
Citaat van: Maarten Hotting op juni 07, 2019, 22:50:35 PM
Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 22:26:25 PM
Hisko, ik geef het volgende ter overweging om de inmiddels ontstane wildgroei van "knoppen" wat weg te snoeien.

Na inloggen via het account meteen de pagina met alle tabbladen presenteren als (= "waarnemingen" onder afrolmenu onder account):

https://waarneming.nl/users/52229/observations/?

Onder het account afrolmenu alles weghalen behalve: instellingen, wijzig wachtwoord , afmelden; meteen naar de pagina met alle tabbladen.
Wat een onzin dit, Frank!
Van wildgroei is geen sprake, de knoppen die je noemt worden allemaal regelmatig gebruikt door alle waarnemers.
Door deze knoppen te verwijderen ontstaat er alleen maar weer nieuwe verwarring (op een nieuwe site waar mensen net aan beginnen te wennen).
Even rustig lezen wat ik voorstel en even nalopen. Als je meteen op de "waarnemigen" pagina terecht komt, zijn alle knoppen daar, maar dan als tabbladen. Er wordt niets verloren, je krijgt zelfs een "geluiden"- tab onder je bereik.
En hoe kom je daar dan weer terug als je eerst alle ooievaars bekijkt in Nederland en weer terug wil naar je eigen waarnemingen? Daar heb je toch dat menu voor nodig?

frankaroos

#1156
Citaat van: marcel234 op juni 07, 2019, 23:14:26 PM
Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 22:54:31 PM
Citaat van: Maarten Hotting op juni 07, 2019, 22:50:35 PM
Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 22:26:25 PM
Hisko, ik geef het volgende ter overweging om de inmiddels ontstane wildgroei van "knoppen" wat weg te snoeien.

Na inloggen via het account meteen de pagina met alle tabbladen presenteren als (= "waarnemingen" onder afrolmenu onder account):

https://waarneming.nl/users/52229/observations/?

Onder het account afrolmenu alles weghalen behalve: instellingen, wijzig wachtwoord , afmelden; meteen naar de pagina met alle tabbladen.
Wat een onzin dit, Frank!
Van wildgroei is geen sprake, de knoppen die je noemt worden allemaal regelmatig gebruikt door alle waarnemers.
Door deze knoppen te verwijderen ontstaat er alleen maar weer nieuwe verwarring (op een nieuwe site waar mensen net aan beginnen te wennen).
Even rustig lezen wat ik voorstel en even nalopen. Als je meteen op de "waarnemigen" pagina terecht komt, zijn alle knoppen daar, maar dan als tabbladen. Er wordt niets verloren, je krijgt zelfs een "geluiden"- tab onder je bereik.
En hoe kom je daar dan weer terug als je eerst alle ooievaars bekijkt in Nederland en weer terug wil naar je eigen waarnemingen? Daar heb je toch dat menu voor nodig?
We hebben het over het afrolmenu onder je eigen account. Daar kun je kiezen voor "waarnemingen", dan kom je op je eigen pagina met alle knoppen onder het afrolmenu, maar dan als tabbladen. Als je nu inlogt is het sneller om direct bij je "waarnemigen" pagina te komen. Dat scheelt een klik, wat Oscar's punt was.

Oscar Balm

Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 23:21:06 PM
Citaat van: marcel234 op juni 07, 2019, 23:14:26 PM
Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 22:54:31 PM
Citaat van: Maarten Hotting op juni 07, 2019, 22:50:35 PM
Citaat van: FrankR op juni 07, 2019, 22:26:25 PM
Hisko, ik geef het volgende ter overweging om de inmiddels ontstane wildgroei van "knoppen" wat weg te snoeien.

Na inloggen via het account meteen de pagina met alle tabbladen presenteren als (= "waarnemingen" onder afrolmenu onder account):

https://waarneming.nl/users/52229/observations/?

Onder het account afrolmenu alles weghalen behalve: instellingen, wijzig wachtwoord , afmelden; meteen naar de pagina met alle tabbladen.
Wat een onzin dit, Frank!
Van wildgroei is geen sprake, de knoppen die je noemt worden allemaal regelmatig gebruikt door alle waarnemers.
Door deze knoppen te verwijderen ontstaat er alleen maar weer nieuwe verwarring (op een nieuwe site waar mensen net aan beginnen te wennen).
Even rustig lezen wat ik voorstel en even nalopen. Als je meteen op de "waarnemigen" pagina terecht komt, zijn alle knoppen daar, maar dan als tabbladen. Er wordt niets verloren, je krijgt zelfs een "geluiden"- tab onder je bereik.
En hoe kom je daar dan weer terug als je eerst alle ooievaars bekijkt in Nederland en weer terug wil naar je eigen waarnemingen? Daar heb je toch dat menu voor nodig?
We hebben het over het afrolmenu onder je eigen account. Daar kun je kiezen voor "waarnemingen", dan kom je op je eigen pagina met alle knoppen onder het afrolmenu, maar dan als tabbladen. Als je nu inlogt is het sneller om direct bij je "waarnemigen" pagina te komen. Dat scheelt een klik, wat Oscar's punt was. Snappie? Je vraag begrijp ik niet. "Alle ooievaars bekijken in Nederland" doe je niet in je eigen pagina.

Dat was niet mijn punt, maar een punt van Hisko
https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=59707.msg2323970#msg2323970
Oscar Balm

Lijstje van bezochte landen: https://waarneming.nl/users/21807

frankaroos

Citaat van: marcel234 op juni 07, 2019, 23:14:26 PM
En hoe kom je daar dan weer terug als je eerst alle ooievaars bekijkt in Nederland en weer terug wil naar je eigen waarnemingen? Daar heb je toch dat menu voor nodig?
Je zal inderdaad iets onder het afrolmenu onder het account moeten laten staan, bijv. "profiel" of "waarnemingen" anders kom je niet terug

Mijn idee was eigenlijk om bij inloggen op je eigen persoonlijke pagina terecht te komen i.p.v. op de algemene pagina.

petermeer

Citaat van: hiskodevries op juni 05, 2019, 16:34:06 PM
Citaat van: FrankR op juni 05, 2019, 16:31:11 PM
Het is geen wens, maar ik kon het topic "Complimenten nieuwe site" niet vinden haha. Misschien niet zo verstandig van mij om het te melden. Duizend maal excuus  :blink:
nee, dat onderwerp kennen we niet. Zelfs als mensen een email sturen met complimenten komen die in de spambox terecht (echt gebeurt vorige week)

Er zijn meer bijzondere mensen zoals FrankR die complimenten geven. Gelukkig kwam deze niet in de spambox van info@waarneming.nl terecht.

Voor de rest niets dan lof over jullie nieuwe site. Vind de invoer uitstekend en de herkenning verbluffend goed. Mijn complimenten daarvoor!!!
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Rick van der Weijde

Citaat van: petermeer op juni 08, 2019, 16:23:44 PM
Citaat van: hiskodevries op juni 05, 2019, 16:34:06 PM
Citaat van: FrankR op juni 05, 2019, 16:31:11 PM
Het is geen wens, maar ik kon het topic "Complimenten nieuwe site" niet vinden haha. Misschien niet zo verstandig van mij om het te melden. Duizend maal excuus  :blink:
nee, dat onderwerp kennen we niet. Zelfs als mensen een email sturen met complimenten komen die in de spambox terecht (echt gebeurt vorige week)

Er zijn meer bijzondere mensen zoals FrankR die complimenten geven. Gelukkig kwam deze niet in de spambox van info@waarneming.nl terecht.

Voor de rest niets dan lof over jullie nieuwe site. Vind de invoer uitstekend en de herkenning verbluffend goed. Mijn complimenten daarvoor!!!

Ik kan mij hier inmiddels ook bij scharen. Oriëntatie op de nieuwe site begint nu te wennen, de zwevende bewaarknop bij invoeren waarneming zorgt ervoor dat ik ook de 'details' weer aangevinkt houd en de beeldherkenning voor de voor mij onbekende groepen is erg prettig (en indrukwekkend bovendien!). Complimenten dus!  :duim:
Rick van der Weijde
Corotauria Nature Photography

wim52

Ook erg dat je voor elke scheet moet inloggen. Zeker als je even iets wil aangeven aan iemand. Was eerder ook niet zo. Ik vind het nog steeds niet mijn ding.

OlivierO

Citaat van: cranefly op mei 14, 2019, 13:44:00 PM
Citaat van: OlivierO op mei 14, 2019, 13:10:27 PMIk herhaal dus mijn wens: dat het terug mogelijk wordt om in het foto overzicht te selecteren op de status van de waarneming, zoals goedgekeurd, niet onderzocht, (nog) niet te beoordelen, ... Dit is handig als je zelf je eigen foto waarnemingen wat wil opvolgen.

Mee eens...

En als we dan toch gaan herhalen... :)

Al vanaf 12 december hamer ik erop hoe onhandig het is dat er standaard maar twee maanden foto's worden getoond in de foto-overzichten. Ik heb tot nu toe geen zinnige reden gehoord waaróm dit zo is. En ondanks dat ook veel anderen hun ergernis hieromtrent hebben geuit, is er ook nooit iets in de wensenlijst opgenomen wat hierover gaat.

Ook vaak gehoord maar niet in de wensenlijst: de mogelijkheid om aantal kolommen en aantal foto's per kolom vast te leggen in de foto-overzichten. Idem: kunnen zoeken op genus, verzamelsoort en 'deze week actief' in de familie-overzichten.

En, ik heb het zeer onlangs aangekaart, maar niemand reageert: ben ik echt de enige die het bizar vind dat ik plots honderden wetenschappelijke namen uit mijn hoofd moet kennen om op de nieuwe site een familie te kunnen vinden? Cq. dat ik doodleuk 'geen resultaat' krijg als ik 'Bijen' of 'Spanners' of 'Reigers' invoer? (En dat terwijl die Nederlandse namen wel gewoon in de kop boven de overzichten staan).

Vriendelijke groeten,
Reindert van Eekelen

Kan dan eventueel hier een optie "met foto" toegevoegd worden als selectiemogelijkheid?

Iets anders: ik mis in de levenslijst de optie om ook "niet telbare" soorten weer te geven.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Bep van Pelt-Verkuil

Hi Hisko,
Dank dat de optie 'raadpleeg forum' nu ook op de nieuwe site mogelijk is.
Ik maak er alweer dankbaar gebruik van.
Zoveel nieuws en leuke dingen, zelfs in m'n eigen tuin.
Groet Bep

RutgerB

Graag kun je op de nieuwe site opzoeken wie de admins zijn. Op de oude site had je 'staf'. https://oudeversie.waarneming.nl/users_rollen.php

OlivierO

Een nieuwe wens:

Als je op deze pagina op een soortnaam klikt, dan kom je bij alle waarnemingen van die soort.

Op de oude site was dat anders, dan kwam je bij alle waarnemingen van die soort die je zélf gedaan had.

Zou het kunnen gewijzigd worden naar zoals het was op de oude site?
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

hiskodevries

Citaat van: OlivierO op juni 10, 2019, 18:54:52 PM
Een nieuwe wens:

Als je op deze pagina op een soortnaam klikt, dan kom je bij alle waarnemingen van die soort.

Op de oude site was dat anders, dan kwam je bij alle waarnemingen van die soort die je zélf gedaan had.

Zou het kunnen gewijzigd worden naar zoals het was op de oude site?
en op dat moment was degene die dat deed de weg kwijt, want daar kwam maar moeilijk weer uit . vandaar deze https://waarneming.nl/users/23/observations/?after_date=2017-06-10&before_date=2019-06-10&species_group=&rarity=&search=&advanced=on&species=26&sex=&province=&life_stage=&activity=&method=&validation_status=
of het zoeken gebruiken. of vanuit je levenslijst
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hiskodevries

CiteerKan dan eventueel hier een optie "met foto" toegevoegd worden als selectiemogelijkheid?
Welke vraag die je jezelf stelt wil je daarmee beantwoorden ?
een oneindig aantal filters maakt het scherm niet fraaier een gebruikers vriendelijker.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hiskodevries


Citeer


PS: weghalen is een kwestie van een minuut; en kost dus niets.
nee dat kost minstens 4 uur doorloop tijd
Elke aanpassing wordt door minstens 2 collega`s gecontroleerd.
dan nog checken of test software aangepast moet worden
eventueel discussie voeren waarom het weg moet.
dan drie keer opleveren, ontw, test en prod
eventuele overbodige vertalingen weghalen.
Nee het is allemaal niet meer zo makkelijk.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

frankaroos

#1169
Citaat van: hiskodevries op juni 11, 2019, 14:17:44 PM

Citeer


PS: weghalen is een kwestie van een minuut; en kost dus niets.
nee dat kost minstens 4 uur doorloop tijd
Elke aanpassing wordt door minstens 2 collega`s gecontroleerd.
dan nog checken of test software aangepast moet worden
eventueel discussie voeren waarom het weg moet.
dan drie keer opleveren, ontw, test en prod
eventuele overbodige vertalingen weghalen.
Nee het is allemaal niet meer zo makkelijk.
Pfff, laat het dan maar zitten :rolleye: Ik heb me toch al verslikt in een poging om een oplossing te vinden  :blink: Waarneming.nl is een echt ICT-project geworden he met al die commissies en checks and balances ....  :blink:

P.S.
Die beeldherkenning begint het redelijk goed te doen [compliment] Ik ben zelfs soortgroepen gaan doen, waar ik anders nooit aan zou beginnen! Nu zie ik wel dat er weer discussies zijn elders over levensstadia e.d. die mij weinig zeggen en waar ik me ook maar niet in meng. Dat maakt me dan weer een beetje kopschuw. Hopelijk kan binnen afzienbare tijd, de beeldherkenning ook de stadia herkennen; dat zou (ook internationaal schat ik zo in) een doorbraak betekenen. Ik wacht het rustig af hoor, no worries.