Dat betekent dus meer afkeuren om misschien wel kleine redenen. Bijvoorbeeld vanwege het ontbreken van gedrag / aantal / niet gedraaide foto etc. Het moet graag nog wel aangenaam blijven.
Ik heb geen idee wat jullie als admins in je adminscherm zien.
Maar ik hoor steeds "want het blijft in mijn lijstje staan".
Misschien kan daar eens naar gekeken worden, dat waarnemingen die in behandeling zijn,
uit het lijstje gaan tot de waarnemer er iets mee heeft gedaan oid.
Edit: Ik probeer altijd meteen op een reactie van een admin te reageren.
Maar als je het mailtje hebt gelezen, maar bijv niet meteen kan antwoorden of je moet iets opzoeken,
en om wat voor reden dan ook schiet het er bij in. Of soms is het verwarrend in het mailprogramma.
Als je op hetzelfde moment meerdere exact dezelfde mails krijgt met alleen een link anders,
dan kan het wel eens gebeuren dat je denkt dat je ze allemaal hebt gedaan, maar dat er eentje per ongeluk
over het hoofd is gezien... We zijn mensen, dat kan nu eenmaal per ongeluk gebeuren...
(Ja ik weet ook dat er mensen zijn die gewoon zelden/nooit reageren)
Maar als het per ongeluk vergeten (oid) wordt... Dan krijg je daar geen herinnering van of wat dan ook.
Is het mogelijk om bijvoorbeeld als je een mail krijgt van een admin,
dat er automatisch bij staat " je hebt nog ...x... waarnemingen op "in behandeling", loop ze even na om te kijken of je nog moet reageren" oid??
Als dat kan met link naar je waarnemingen die op "in behandeling" staan?
Of op een andere manier een "herinnering" bijvoorbeeld een icoontje van een belletje met getal van het aantal dat nog in behandeling is ofzo, bij je waarneming overzicht?
Ik heb er twee op "in behandeling" staan. Maar beide zonder reactie van een admin.
Mogelijk omdat admins er zelf nog eens naar willen kijken, maar zonder dat ik er iets mee hoef.
Groetjes, Marleen