Het automatisch op zeker zetten , Tsja sommige waarnemers willen niet dat hun waarnemingen zo maar aangepast worden.
Tja je hebt van die waarnemers..... Maar dit lijkt me geen probleem voor onze kritische waarnemers.
Je kan als waarnemer kiezen of admins wel of niet je waarnemingen mogen veranderen.
Dus bij Thijs kan de waarneming gewoon (automatisch) verandert worden als dat nodig is.
En bij wie heeft aangegeven dat veranderingen aan waarnemingen ongewenst is, gebeurt dat niet.
En krijgt de admin advies even een berichtje te sturen.
Als de blauwe V er weer komt vervalt het (nu terechte) bezwaar van Margreet.
Nu komen er straks veel goedgekeurde onzeker waarnemingen. Weten de admins, dat onzekere waarnemingen niet meer worden aangepast?
Ik betwijfel zeer of in het verleden het 'onzeker' automatisch werd uitgezet als een admin een waarneming goedkeurde.
Dat lijkt mij een beetje vreemd en ongewenst ook. Volgens mij is dat een 'bewuste' handeling van een admin, een waarneming op zeker zetten en daarna goedkeuren.
Maar misschien kan Hisko ons dat vertellen.
Nogmaals, je kan als waarnemer kiezen of admins wel of niet je waarnemingen mogen veranderen.
Dus bij Thijs kan het gewoon aangepast en bij wie dat niet wil, gebeurt dat niet.
Groetjes, Marleen