Voor wie het nog niet gezien had: op de Facebookpagina van Hisko kun je stemmen op welke aanpassing je het meest urgent vindt:
1. Dat je in het invoerscherm velden kunt vastzetten inclusief kaart ondergrond . Dit om bulkinvoer mogelijk te maken .
2. Dat het scherm ontdek waarnemingen gecomprimeerd wordt per soort. Per soort de waarneming per dag op aflopende tijd gesorteerd worden.
Twee vragen van Hisko die ik even niet begrijp. Er zijn zoveel meer, belangrijkere functies, die toepassing behoeven cq nog ontbreken. Of mis ik iets?
Hoewel ik het in belangrijke mate met je eens ben, dat belangrijke, zo niet essentiële functies voor de geavanceerde gebruiker missen, denk ik dat we het even tijd moeten gunnen... mijns inziens zullen we even geduld moeten hebben om het proces van verbetering ruimte te geven... Remco, ik weet dat jij sceptisch tegenover deze 'verbeteringen' staat, en hoewel ik het met je eens ben dat de manier van invoering misschien niet de beste is, denk ik dat we ze de kans moeten laten om zich te ontplooien tot ware verbeteringen.
Voor jou en mij een paar dagen, weken, misschien zelfs maanden wat meer moeite om in te voeren, maar ik ga er vanuit dat het voor ons allen uiteindelijk makkelijker gemaakt gaat worden om onze vindingen te delen. En ik probeer mijn steentje daarin bij te dragen, door aan te geven wat beter kan, ik hoop en verzoek dat jij, op een opbouwende manier, hetzelfde doet!