Nog een kleine onvolkomendheid (bug is misschien een groot woord).
Wanneer je het profiel (of welk onderdeel dan ook) van een andere gebruiker bekijkt, staat in het menu het item <soorten > niet gezien>
Echter is deze twitcher-pagina ALTIJD voor de gebruiker zelf, het is dus onlogisch dat het in het menu van een andere gebruiker weergegeven wordt... omdat het in een menu van de bekeken gebruiker voorkomt, verwacht je een niet-gezien lijst van deze specifieke gebruiker, echter kom je altijd bij een niet-gezien-lijst van jezelf, dat is inconsequent gedrag en niet logisch...
Zie bijgevoegde afbeelding (deze toont de muis niet, deze hangt op het menu-item <niet gezien>, waardoor links onder het doel-url weergegeven wordt).
Met andere woorden, de twitcherpagina moet alleen weergegeven worden in het menu van de gebruiker die ook daadwerkelijk is ingelogd, of de twitcherpagina moet gebruiker-specifiek worden, zodat een andere gebruiker ook de missende soorten van anderen kan zien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de laatste optie ben, dat ik bijvoorbeeld ook kan zien welke soorten vrienden van mij nog missen op hun lijst...
Ik zie overigens geen reden waarom een andere gebruiker niet de niet-waargenomen soorten zou mogen zien, terwijl hij wel de soorten mag zien die de gebruiker wel gezien heeft... zie deze opmerking vooral in combinatie met
mijn eerder genoemde wens om meer mogelijkheden te krijgen om in te stellen welke persoonlijke pagina's andere (al dan niet ingelogde) gebruikers kunnen zien.