Ha waarneming.nl,
Ik loop te stoeien met de overzichten per locatie. Weet niet zo goed te duiden of het niet gewoon aan de cache ligt van mijn computer, of het een bug is, of dat het gewoon ook zo de bedoeling is:
1. Ik had twee waarnemingen ingevoerd van een vos en een marter (zie de betreffende meldingen hieronder). Die waren goedgekeurd maar hoe ik ook filterde, ik zag ze niet terug in de lijst van de locatie (Noordhollands Duinreservaat - Terrein Castricum - IVN adoptieterrein Hooiweg (NH)). Een week later zie ik ze wel. Heb ik de eerste keer niet goed gefilterd, of zit er een bepaalde tijd tussen voordat de data beschikbaar zijn in overzichten?
2. Vermoedelijk hetzelfde fenomeen: de lijst van waarnemers per locatie: Jeltje Heideman was haar eerste waarnemingen aan het invoeren op de locatie van de Hooiweg maar ik zag haar niet verschijnen in de lijst van waarnemers. Een aantal dagen later wel. Heeft dat misschien met de cache op mijn computer te maken? Ik zie in de lijst mijzelf trouwens ook niet, terwijl ik inmiddels op die locatie vermoedelijk bovenaan zou moeten staan. Maar misschien is dat logisch en wordt de gebruiker die is ingelogd niet getoond?
Waarnemingen:
2019-04-22 00:34 Boommarter - Martes martes 1 met fotoval Noordhollands Duinreservaat - Terrein Castricum - IVN adoptieterrein Hooiweg (NH)
2019-04-21 01:35 Vos - Vulpes vulpes 1 met fotoval Noordhollands Duinreservaat - Terrein Castricum - IVN adoptieterrein Hooiweg (NH)
Dank en hartelijke groeten,
Susanne