Op de startpagina: "02-01-2019: De eerder gemelde problemen met time-outs en het niet ingelogd blijven zijn opgelost." Is dit echt zo? Ik moest vandaag weer twee keer opnieuw inloggen, eerst op mijn iPad en zojuist op mijn Mac (Safari).
Uh nee. Kijk in het oude waarneming.nl even of je afwijkend email adres voor alerts ingevuld is en als dat zo is dit wel klopt.Anders zitten ze in je spambox
24. Nieuwe site. Foto`s in portret mode worden in de thumbnail wel erg vreemd getoond
Zowel op de nieuwe- als op de oude site kan ik niet filteren op stadia. B.v. nimf, larve, rups enz. enz. Komt die functie nog terug? Indien dat niet het geval is dan is dat een behoorlijk verlies.
CitaatZowel op de nieuwe- als op de oude site kan ik niet filteren op stadia. B.v. nimf, larve, rups enz. enz. Komt die functie nog terug? Indien dat niet het geval is dan is dat een behoorlijk verlies.Rechts Toon geavanceerd selecteren Corry. Dan krijg je meer mogelijkheden. Vergeet niet de datum aan te passen, anders krijg je ze over een korte periode te zien.
Oude site <-> nieuwe site. Wijziging in oude site van soortnaam in ondersoortnaam in reeds ingevoerde waarneming, toont niet de ondersoortnaam op de nieuwe site. Edit: en ook niet op de oude site.In de waarneming op de oude site staat in de notities wel de automatisch gegenereerde mededeling van de wijziging.
Ik heb deze al een keer ingebracht maar zie hem nog niet in de lijst, daarom maar even in de herhaling... Nieuwe site: Aantal foto's genoemd op de startpagina klopt niet.Zie plaatje. Bovenste gedeelte = nieuwe site, onderste gedeelte = oude site
Het kaartje bij een waarneming is voor meer dan 50% gevuld met tekst op mijn Android telefoon
Op de nieuwe site zie ik geen optie meer om biotoopgegevens aan te kunnen geven.vr gr Michael