Ik kom hier eigenlijk nooit (in dit forum) maar voelde een sterke behoefte om deze reactie hier openbaar te maken..
https://waarneming.nl/waarneming/view/164910286Niet normaal meer hoe deze Chris, die overduidelijk van toeters noch blazen weet en zich door TV

laat vertellen wat de waarheid is. Dus als men op TV beweert dat het Monster van Loch Ness bestaat gelooft hij het ook neem ik aan. Dat hij zo naïef is om klakkeloos aan te nemen dat het een mannetje is omdat de TV dat zegt is eerder lief dan zielig.
Anyway, dit is niet wat ik wilde zeggen, ik hoop dat waarneming.nl stappen neemt om dergelijke uitspattingen met consequenties te bezegelen. Dit kan écht niet.. Zulke mensen moet je wat mij betreft royeren.
Mocht deze Chris meelezen: Chris, je foto's zijn aardig. Maar het is vrij lastig om geen scherpe foto te maken van deze vogel. Dus er is niets bijzonders aan je foto's. Je reactie is echter wel bijzonder op een uiterst negatieve manier. Mocht je reactie zonder consequenties zijn dan mag je blij zijn dat ik hier op deze site geen invloed heb want ik had jouw account per accuut verwijderd en ervoor gezorgd dat vanaf jouw IP adres geen account meer aangemaakt kan worden. Je hebt hier beslist geen vrienden mee gemaakt.
Ik wens de mensen in jouw omgeving veel sterkte en kracht toe.. ..