Fruitbat op zolder in Middelburg...

Gestart door Rob Koelman, oktober 15, 2018, 21:54:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rob Koelman

Ehm, er was iemand die een foto van een fruitbat had gepost die door goede kennissen zou zijn gevonden op een zolder in Middelburg. Beetje ongeloofwaardig allemaal, maar goed, 100% zekerheid dat het hier om een hoax ging was voorlopig niet te geven.

Het topic is nu echter geheel verdwenen. Hier snap ik niks van. Een kleine toelichting waarom het topic is verdwenen zou welkom zijn (al dan niet via een pm).
Met vriendelijke groet, Rob

HPM

Herman van der Meer

Oenanthe

Gelet op de reacties die de topic opener heeft gekregen verwondert het mij niet dat het topic verwijderd is. De vraag leek serieus en te goeder trouw maar al wat er aan reacties binnenkwam had dezelfde strekking en toonzetting als de bovenstaande reactie van Rob. Die is niet wat je noemt hartelijk.
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

HPM

Citaat van: Oenanthe op oktober 16, 2018, 09:13:27 AM

Gelet op de reacties die de topic opener heeft gekregen verwondert het mij niet dat het topic verwijderd is. De vraag leek serieus en te goeder trouw maar al wat er aan reacties binnenkwam had dezelfde strekking en toonzetting als de bovenstaande reactie van Rob. Die is niet wat je noemt hartelijk.

Onzin, Maarten. Er werd gewezen op de onwaarschijnlijkheid en er werd om meer informatie gevraagd.
Twijfel lijkt vollledige gerechtvaardigd en de strekking en toon van de reacties leken mij geen enkele reden om het topic te verwijderen. Als het topic om die reden verwijderd zou zijn, dan kan dit forum beter opgeheven worden. De vraag van Rob om een toelichting is dan ook volkomen terecht.
Herman van der Meer

Oenanthe

Dat jij het onzin vindt verbaast me niets Herman. Maar hier gaat het erom hoe anderen dan jij de reacties ervaren of kunnen ervaren.
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Martin Borsboom

#5
1 minuut googelen op afbeeldingen Fruitbat levert deze link op:
https://www.batworlds.com/fruit-bat/
De tweede foto op deze site was dezelfde als de geplaatste in het topic. De topic plaatser is kennelijk door iemand in de maling genomen.
Groet, Martin

HPM

Citaat van: Martin Borsboom op oktober 16, 2018, 11:15:35 AM

1 minuut googelen op afbeeldingen Fruitbat levert deze link op:
https://www.batworlds.com/fruit-bat/
De tweede foto op deze site was dezelfde als de geplaatste in het topic. De topic plaatser is kennelijk door iemand in de maling genomen.

Goed gevonden, Martin. Als ik mij goed herinner werd er al gesuggereerd dat hij voor de gek was gehouden.
Maar de topicplaatser kan zelf het topic niet verwijderen. Dat moet dus 'van hogerhand' gebeurd zijn. De  vraag is waarom.
Herman van der Meer

HPM

Citaat van: Oenanthe op oktober 16, 2018, 11:14:26 AM

Dat jij het onzin vindt verbaast me niets Herman. Maar hier gaat het erom hoe anderen dan jij de reacties ervaren of kunnen ervaren.

En maar insinueren. Waarom?
Herman van der Meer

Martin Borsboom

Geen idee waarom het verwijderd is, het was netjes geweest als de betreffende admin dit even gemeld had.
Groet, Martin