Hoofdmenu

Gallenboek

Gestart door nielseimers, december 08, 2021, 08:44:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

nielseimers

Dag allen,

Kan iemand mij vertellen waar ik aan de meest recente versie van het Gallenboek kan komen? De meeste websites verkopen het boek niet meer en sommige websites die beweren van wel, vertrouw ik niet helemaal. Ik ben ook bereid hem van iemand over te kopen als diegene hem niet langer gebruikt.

Met vriendelijke groeten,
Niels


nielseimers

De persoon op Marktplaats had ik al contact mee opgenomen. Hij heeft de 4e druk helaas niet meer, wel nog de 3e druk. Weten jullie of hier veel verschillen in zitten en of ik het beste de 4e druk kan nemen of valt dat wel mee?

Het boek plantengallen heb ik al, ik wil het gallenboek graag hebben.

marcel234

#3
Volgens mij zitten er veel verschillen tussen en ik zou er zeker minder voor betalen, maar die vierde druk is niet goed verkrijgbaar. Dus misschien valt er niks te kiezen?
https://www.nhbs.com/british-plant-galls-book heb ik misschien nog wel voor je.

nielseimers

Heeft iemand nog tips/advies? Ik zou dit boek erg graag willen hebben.

nielseimers

Ik heb uiteindelijk besloten om de auteur (Hans Roskam) een mailtje te sturen en hij heeft mij het boek voor €20 + verzendkosten opgestuurd. Het is de meest recente versie en voor slechts een fractie van de prijs die je er online voor zou betalen (€90 tot €110).

Overigens voor degenen die ook overwegen om het gallenboek aan te schaffen, het kan slim zijn om even te wachten. Medio 2022 verwacht Hans Roskam een gallenboek over de BeNeLux uit te geven. Deze is waarschijnlijk nog completer en up-to-date zijn.