Hallo allemaal,
Voor mijn profielwerkstuk in 6vwo doe ik een onderzoek naar overlast veroorzaakt door Stadsduiven. Ik richt me specifiek op de markt van duivenwerende installaties of middelen, je zou het de symptoombestrijding voor particulieren kunnen noemen. Daarbij ga ik in op de werking van bepaalde producten op particulier niveau en hoe deze methodes kunnen bijdragen (of juist niet) aan overlastbestrijding.
Een belangrijk aspect in een dusdanig groot maatschappelijk probleemstuk is de publieke opinie. Hoe kijken mensen tegen overlast aan? Om die te toetsen heb ik een
enquête opgesteld en ik zou het erg fijn zijn als enkelen van jullie even (>10 vragen) de tijd zouden willen nemen om die te beantwoorden*.
Mijn motivatie om die enquête ook hier te plaatsen is dat juist natuurliefhebbers naast een interesse ook veel meer kennis over het onderwerp en hopelijk ook meer praktijkervaring hebben dan de gemiddelde respondent. Tot nu toe kreeg ik vrij veel antwoorden als "nooit op gelet of over nagedacht", hopelijk is dat hier minder het geval

*Daarbij moet ik helaas vermelden dat op een telefoon de site dusdanig onduidelijk wordt weergegeven dat de enquête praktisch oninvulbaar is... Kwestie van de volgende keer een andere website gebruiken