onbekende nachtvlinder

Gestart door rupsje, september 09, 2018, 15:48:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

rupsje

7-7-2018, Rand Engbertsdijksvenen,Westerhaar. Hele tijd gezocht maar kan deze nog niet op naam brengen. Ook geen bijzondere tekening. Weet iemand de naam? Bij voorbaat dank,

Herman Damman

rupsje

Bart van Hoogstraten

Ringspikkelspanner. Voer je hem ook in? (Zie de forumregels).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

rupsje

Bedankt voor je hulp Bart. Zoals je wel zult weten voer ik hem niet in. Allereerst leg ik de exacte coördinaten niet vast. Voorts vind ik de functie van het forum dat geinteresseerde mensen met elkaar gedachten over eenzelfde onderwerp kunnen uitwisselen. En wat dat betreft is waarneming.nl  voor Nederland vrij uniek(in het buitenland veel meer mogelijkheden), waarvoor hulde!
Voor het overige ben ik het met de doelstelling(en) van waarneming.nl  en nog meer observado geheel niet eens (de doelstellingen hebben m.i. in het geheel niets met aandacht/liefde voor de natuur van doen; als je sommige mensen ziet die melden "mijn doelstelling is 1000 soorten per jaar" dan wordt ik licht onpasselijk). E.e.a. gaat overigens veel te ver voor dit forum. Daar zouden we het op een andere plaats eens over moeten hebben. Als je blijft hameren op het invoeren, verzoek ik je vriendelijk om niet meer te reageren op mijn berichten. Volgens mij zijn er genoeg bezoekers die wel willen helpen, zonder tegen prestaties te vragen (dat doe ik ook niet op het rupsenforum e.d.; vind het prachtig om mensen met eenzelfde interesse te ontmoeten).

Bedankt voor je hulp en groet,

Herman Damman
rupsje

Bart van Hoogstraten

Citaat van: rupsje op september 11, 2018, 18:10:29 PM
Bedankt voor je hulp Bart. Zoals je wel zult weten voer ik hem niet in. Allereerst leg ik de exacte coördinaten niet vast. Voorts vind ik de functie van het forum dat geinteresseerde mensen met elkaar gedachten over eenzelfde onderwerp kunnen uitwisselen. En wat dat betreft is waarneming.nl  voor Nederland vrij uniek(in het buitenland veel meer mogelijkheden), waarvoor hulde!
Voor het overige ben ik het met de doelstelling(en) van waarneming.nl  en nog meer observado geheel niet eens (de doelstellingen hebben m.i. in het geheel niets met aandacht/liefde voor de natuur van doen; als je sommige mensen ziet die melden "mijn doelstelling is 1000 soorten per jaar" dan wordt ik licht onpasselijk). E.e.a. gaat overigens veel te ver voor dit forum. Daar zouden we het op een andere plaats eens over moeten hebben. Als je blijft hameren op het invoeren, verzoek ik je vriendelijk om niet meer te reageren op mijn berichten. Volgens mij zijn er genoeg bezoekers die wel willen helpen, zonder tegen prestaties te vragen (dat doe ik ook niet op het rupsenforum e.d.; vind het prachtig om mensen met eenzelfde interesse te ontmoeten).

Bedankt voor je hulp en groet,

Herman Damman

Zo hebben we allemaal onze principes, maar de een is wel krommer dan de ander. Ik hoop dat je in ieder geval wel een financiële contributie levert want de serverruimte die je gebruikt is niet gratis (Zie mijn handtekening). Je bevindt je hier niet op de 'openbare weg' maar op 'particulier terrein'.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

JohanvantBosch

Je noemt een doelstelling van een waarnemer. Wat vind je zo slecht aan de doelstelling van waarneming.nl, Herman? Ik herhaal m hier maar even:

Doelstelling
Citeer

Waarneming.nl wil iedereen in staat stellen om natuurwaarnemingen op te slaan en te delen via internet, om zo de natuurrijkdom van Nederland en de wereld vast te leggen voor nu en voor de toekomst.