enquete keuze-optie open data

Gestart door Geert Moris, augustus 27, 2018, 15:59:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Geert Moris

Enkele dagen geleden heb ik deze enquête ingevuld.  Nu kom ik echter bij elke opstart van 'mijn waarnemingen' (en bij elk platform: .be, .nl, .org) steeds weer op de pagina van deze enquête terecht. 
Mijn gemaakte keuzes staan hierin reeds aangevinkt en zelfs als ik deze nogmaals bevestig (dit geeft een wijziging van titel nl.: dringend verzoek om deze enquête toch in te vullen), raak ik niet op de pagina van 'mijn waarnemingen'.  Mijn foto's, levenslijst e.d. zijn wel bereikbaar, maar telkens als ik naar 'mijn waarnemingen' wil gaan, kom ik terug vast te zitten op de enquête pagina.  Dit zowel via laptop als via smartphone (android).   
Als ik een waarneming wil wijzigen of een foto wil toevoegen, moet ik deze waarneming dus opzoeken via de waarnemingen van dat gebied, dan deze waarneming aanklikken en via de opties eventuele wijzigingen doorvoeren.  Dit werkt, maar is enorm omslachtig en erg vervelend.

hiskodevries

Geert, dan heb je bij de eerste vraag geen keuze gemaakt
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Geert Moris

Klopt inderdaad!  Doch vorige keer was deze wel ingevuld, want toen kreeg ik ook de 'bedankt voor het invullen' melding...
In elk geval kan ik nu terug verder, bedankt!