Hoofdmenu

soortgroepen verwijderen

Gestart door M. Hoogteijling, augustus 26, 2018, 21:23:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

M. Hoogteijling

Wie kan mij helpen met het aanpassen van soortlijsten per land. Ik gebruik de laatste versie op een  moto G5plus met Android 7.

Ik heb bijvoorbeeld ooit Indonesië en Maleisië gevonden maar hoe verwijder ik ze weer? En hoe zet ik er nieuwe landen in? En ook al vink ik bij NL de vlinders bijvoorbeeld uit, ze werden toch bijgewerkt en het vinkje staat weer aan.

Hoor het graag en bvd
Met vriendelijke groet
Marijn Hoogteijling

Alex Kwak

Citaat van: M. Hoogteijling op augustus 26, 2018, 21:23:07 PM
Wie kan mij helpen met het aanpassen van soortlijsten per land. Ik gebruik de laatste versie op een  moto G5plus met Android 7.

Ik heb bijvoorbeeld ooit Indonesië en Maleisië gevonden maar hoe verwijder ik ze weer? En hoe zet ik er nieuwe landen in? En ook al vink ik bij NL de vlinders bijvoorbeeld uit, ze werden toch bijgewerkt en het vinkje staat weer aan.

Hoor het graag en bvd

Verwijderen gaat eenvoudig door: ObsMapp -> Instellingen -> Verwijder soortgroepen
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

M. Hoogteijling

Citaat van: Alex Kwak op augustus 26, 2018, 22:22:42 PM
Citaat van: M. Hoogteijling op augustus 26, 2018, 21:23:07 PM
Wie kan mij helpen met het aanpassen van soortlijsten per land. Ik gebruik de laatste versie op een  moto G5plus met Android 7.

Ik heb bijvoorbeeld ooit Indonesië en Maleisië gevonden maar hoe verwijder ik ze weer? En hoe zet ik er nieuwe landen in? En ook al vink ik bij NL de vlinders bijvoorbeeld uit, ze werden toch bijgewerkt en het vinkje staat weer aan.

Hoor het graag en bvd

Verwijderen gaat eenvoudig door: ObsMapp -> Instellingen -> Verwijder soortgroepen

hartelijk dank zo snel! Dat is grotendeels gelukt. Echter, via jouw weg heb ik bijv. ook "vissen NL" verwijderd maar blijf deze aangevinkt zien bij instellingen> download> soort. Ook als ik ze daar uitvink blijft hij ze updaten. Hoe is dat op te lossen?
Met vriendelijke groet
Marijn Hoogteijling

Alex Kwak

Zou niet zo moeten zijn, kijk ik naar
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Is opgelost in de eerstkomende update
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

M. Hoogteijling

Citaat van: Alex Kwak op augustus 27, 2018, 10:39:02 AM
Is opgelost in de eerstkomende update

En weer bedankt voor je snelle meedenken
Met vriendelijke groet
Marijn Hoogteijling