De strip heeft zo'n twee jaar stilgelegen, maar ik heb hem pasgeleden weer opgepakt en er komen dus weer nieuwe afleveringen bij op de website.
De laatste die ik heb gemaakt was ' Blauwstaart ', daarna was de inspiratie op en heb ik een pauze ingelast.
Na twee jaar is de inspiratie weer terug, en er is inmiddels weer zoveel gebeurd in den lande, politiek-maatschappelijk gezien, dat mijn alter ego Kor Haan weer in het veld te zien is.
Als ik al twitch, doe ik dat tegenwoordig niet meer voor de vogel, maar meer voor de vogelaars, die een onuitputtelijke bron van inspiratie blijven
Ik teken de strip voor het blad De Korhaan van de Vogelwerkgroep Het Gooi en Omstreken, en de redactie laat mij volledig vrij in mijn uitwerking, wat een groot compliment waard is. Denk daarbij aan de
kabouter-gangbang, onder andere.
Ik speel al een tijd met de gedachte om de strips te bundelen tot een fatsoenlijk stripboek. Twee jaar terug had ik behoorlijk succes op het Vogelfestival waar ik een stand had in de Kunsthal.
Misschien kan ik er het volgende festival weer bij zijn, in september,
maar dat weet ik nog niet zeker.
Blijf in ieder geval mijn website regelmatig checken als je wilt lachen om de nieuwe avonturen van een vogelaar onder vogelaars.
Of vogelspotters, zoals ik ze tegenwoordig graag noem
Hartelijke groeten,
Ronald Sinoo