eindtijd kleiner dan starttijd

Gestart door dirkhautekiet, augustus 17, 2018, 17:27:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

dirkhautekiet

Bij het oploaden van transecten die over middernacht lopen (dit gebeurt dikwijls bij vleermuisonderzoek) loopt het oploaden mis.
In sommige gevallen krijg is de melding "eindtijd kleiner dan starttijd" maar blijkbaar ben ik deze keer geen waarnemingen kwijt ?!?

Hoe zit het systeem juist in elkaar? In ObsMapp krijg ik in het overzicht "Roupte/punttelling" soms wel een route in het overzicht, maar in andere gevallen 2 afzonderlijke tracks (2 dagen) zonder dat er een route aan gekoppeld wordt.

Wat gebeurt er als er een route gelopen wordt van dag 1 naar dag 2, en nadien van dag 2 naar dag 3?

Mvg,
Dirk

Alex Kwak

Citaat van: dirkhautekiet op augustus 17, 2018, 17:27:27 PM
In sommige gevallen krijg is de melding "eindtijd kleiner dan starttijd"

Waar/wanneer krijg je die melding?
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

dirkhautekiet

Deze melding staat bij de transecten die ik opvraag op waarnemingen.be - als ik over middernacht gegaan ben

Alex Kwak

Dan hoort deze melding niet in het ObsMapp forum.
Ik verplaats deze melding.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

hiskodevries

ik zie dat melding correct is , want de eindtijd is daadwerkelijk kleiner dan de begintijd
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

dirkhautekiet

Maar de routes die over middernacht gaan worden ook niet vermeld in ObsMapp - Route/punttelling overzicht.
- van tracks binnen dezelfde dag maakt ObsMapp routes
- van tracks over 2 dagen maakt hij geen routes

Daarom dacht ik dat het probleem al in ObsMapp zat