Hoofdmenu

Vogelquiz is klaar

Gestart door apache007, februari 25, 2008, 20:09:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

simonvb

Hoi Niels,

Mooie quiz inderdaad  :duim:

Ik krijg alleen niet bij alle vragen de foto's te zien.
Met vriendelijke groet,

Simon

apache007

CiteerIk krijg alleen niet bij alle vragen de foto's te zien.
ik heb er kennis van genomen, ik ga er morgen naar kijken, de applicatie om een quiz te maken blijkt niet in alle gevallen ideaal te zijn. wordt vervolgd.
mvg,
Niels


VWG De Hop

If I could hear the greatest sound
the silence of forest in the early morning
just interrupted and up valued by the lonely call of a bird I would answer

apache007

#62
Hehe,
het even wat tijd gekost, en nog meer ergernissen. Maar nu met werkende quizzen  ;) !
(Bleek dat er foto's door het programma uit de quiz werden geplaatst nadat er in de tekst was ge-edit (Wiulp naar Wulp bijvoorbeeld) dus erg storend voor mij allemaal.)

http://www.vogeleninhetonderwijs.tk/

Graag nog aanvullingen (maar het ook weer niet TE moeilijk mensen  :P Doelgroep 12 - 18 jaar) voor:

Vogelvaktermen
Gedragsregels

ik hoor het graag!
mvg,
Niels


VWG De Hop

If I could hear the greatest sound
the silence of forest in the early morning
just interrupted and up valued by the lonely call of a bird I would answer

frankw

ik zie dat je een scriptje hebt gebruikt  om een 'copyright popup' te laten komen op het moment dat je de foto aanklikt. misschien kan je beter een 'anti rechtermuis script' erop doen dan kan je moeilijker de foto 'rippen'.. tis maar een ideetje.

apache007

Citeerik zie dat je een scriptje hebt gebruikt  om een 'copyright popup' te laten komen op het moment dat je de foto aanklikt. misschien kan je beter een 'anti rechtermuis script' erop doen dan kan je moeilijker de foto 'rippen'.. tis maar een ideetje.
Had ik graag gebruik van willen maken, maar ik weet niet hoe ik dat moet implementeren middels dit programma waarmee ik de site heb gemaakt.
Helaas gaat dat niet lukken dus (But if only...) :(  
mvg,
Niels


VWG De Hop

If I could hear the greatest sound
the silence of forest in the early morning
just interrupted and up valued by the lonely call of a bird I would answer

frankw

met welk programma heb je de site gemaakt?

Misschien heb je ergens frontpage, dan kan ik je in principe wel vertellen hoe je dat kan doen.

apache007

Citeermet welk programma heb je de site gemaakt?

Misschien heb je ergens frontpage, dan kan ik je in principe wel vertellen hoe je dat kan doen.
Website X5 Evolution. Geen frontpage in de buurt. Kan misschien bij een bekende wel kijken of deze Frontpage heeft. Anders zal ik nog kijken of ik een script kan implementeren, maar ben bang dat wanneer ik de source ga aanpassen, dat er dan problemen komen :D Maar dat zullen we proberen.
mvg,
Niels


VWG De Hop

If I could hear the greatest sound
the silence of forest in the early morning
just interrupted and up valued by the lonely call of a bird I would answer

frankw

helaas die ken ik niet...

Maar als je gewoon oplet dat je het script op de juiste plek zet kan er in principe weinig fout gaan.. Wat ik altijd deed is altijd eerst een back-up maken van de werkende variant en dan pas met het script bezig gaan..  

apache007

Citeerhelaas die ken ik niet...

Maar als je gewoon oplet dat je het script op de juiste plek zet kan er in principe weinig fout gaan.. Wat ik altijd deed is altijd eerst een back-up maken van de werkende variant en dan pas met het script bezig gaan..
Bedoelde je zoiets???  :D

http://www.vogeleninhetonderwijs.tk/
mvg,
Niels


VWG De Hop

If I could hear the greatest sound
the silence of forest in the early morning
just interrupted and up valued by the lonely call of a bird I would answer

Gert Veurink

nog een foutje volgens mij:

de quiz geeft aan dat je kunt kiezen tussen 30, 50 en 75 vogels, het blijkt echter een keuze tussen 20, 30 en 40 soorten.
groet!
Gert Veurink



apache007

Citeernog een foutje volgens mij:

de quiz geeft aan dat je kunt kiezen tussen 30, 50 en 75 vogels, het blijkt echter een keuze tussen 20, 30 en 40 soorten.
Hoi Gert,
Nee dit is geen foutje! Je leert 30, 50 of 75 vogels. Vervolgens krijg je met de digiquiz 20, 30 of 40 vragen at random. Zo kunnen wel degelijk alle 30, 50 of 75 gevraagd worden tijdens de quiz. Maar per quizronde worden er maar 20, 30 of 40 vragen gesteld. Hopelijk duidelijk genoeg  ^_^  
mvg,
Niels


VWG De Hop

If I could hear the greatest sound
the silence of forest in the early morning
just interrupted and up valued by the lonely call of a bird I would answer

Gert Veurink

Citeer
Citeernog een foutje volgens mij:

de quiz geeft aan dat je kunt kiezen tussen 30, 50 en 75 vogels, het blijkt echter een keuze tussen 20, 30 en 40 soorten.
Hoi Gert,
Nee dit is geen foutje! Je leert 30, 50 of 75 vogels. Vervolgens krijg je met de digiquiz 20, 30 of 40 vragen at random. Zo kunnen wel degelijk alle 30, 50 of 75 gevraagd worden tijdens de quiz. Maar per quizronde worden er maar 20, 30 of 40 vragen gesteld. Hopelijk duidelijk genoeg  ^_^
ah okee

Mooie quiz hoor!  :angel:  
groet!
Gert Veurink