Je vind ze ook overal tegenwoordig zeg........
Groeten van Jacob Molenaar, 13 jaar.
(nee, serieus, dit is gewoon onnozel. Je kan amper iets zien, laat staat onderscheiden)
Citaat van: OlivierO op juni 01, 2015, 20:44:02 pm(nee, serieus, dit is gewoon onnozel. Je kan amper iets zien, laat staat onderscheiden)Helemaal mee eens... ik heb het al eens eerder genoemd. Zelfs nu ik weet wat er zou moeten zitten zie ik het niet/kan ik geen kenmerken vinden... sorry hoor dan is het geen zoekplaatje maar een raadplaatje...
Citaat van: SlechtValk op juni 01, 2015, 23:23:15 pmCitaat van: OlivierO op juni 01, 2015, 20:44:02 pm(nee, serieus, dit is gewoon onnozel. Je kan amper iets zien, laat staat onderscheiden)Helemaal mee eens... ik heb het al eens eerder genoemd. Zelfs nu ik weet wat er zou moeten zitten zie ik het niet/kan ik geen kenmerken vinden... sorry hoor dan is het geen zoekplaatje maar een raadplaatje...Ik had hem in elk geval gevonden!JanHein
* speelt het deuntje van het Eurovisiesongfestival *
Ik denk 'm te zien, maar ik geef anderen ook graag een kans.
Citaat van: Alex Kwak op juni 02, 2015, 18:54:20 pmIk denk 'm te zien, maar ik geef anderen ook graag een kans.(Ik ben bang dat er een hoop twitchers zijn die alleen al op basis van de locatie de soort durven te roepen ).
Citaat van: Bart van Hoogstraten op juni 02, 2015, 19:00:07 pmCitaat van: Alex Kwak op juni 02, 2015, 18:54:20 pmIk denk 'm te zien, maar ik geef anderen ook graag een kans.(Ik ben bang dat er een hoop twitchers zijn die alleen al op basis van de locatie de soort durven te roepen ).Dan heb ik 'm niet goed denk ik: een wezel oid midden-onder
Kleine klapekster?
Citaat van: Mark Broeckaert op juni 02, 2015, 21:12:41 pmKleine klapekster?Onze point pour Mark! http://waarneming.nl/waarneming/view/89271965
En dan mis je gewoon die Wezel ;-)
gezien de locatie dacht ik daar ook al aan, maar ik kon hem niet vinden
Ik dacht dat het een broedende Nijlgans was Jacob?groeten Robert