utrechts heuvel rug

Gestart door jellebelle, februari 20, 2008, 23:29:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

jellebelle

goeie dag ,

eindelijk ben ik zaterdag dag weer is vrij en ga dna ook lekker de natuur in ik denk dat ik het utrecht heuvelrug maar is op ga , ben ik nog nooit geweest en lijkt me wel mooi .

weet iemand wat voor beesten ik daar aan kan treffen en of er plekken zouden kunnen zijn waar ik is kan gaan kijken of er wat zit ?

nou jullie horen verder wel hoe de wandel togt was zal kijken of ik ook wat mooie plaatjes kan schieten .

groeten jelle

Imperator

Citeergoeie dag ,

eindelijk ben ik zaterdag dag weer is vrij en ga dna ook lekker de natuur in ik denk dat ik het utrecht heuvelrug maar is op ga , ben ik nog nooit geweest en lijkt me wel mooi .

weet iemand wat voor beesten ik daar aan kan treffen en of er plekken zouden kunnen zijn waar ik is kan gaan kijken of er wat zit ?

nou jullie horen verder wel hoe de wandel togt was zal kijken of ik ook wat mooie plaatjes kan schieten .

groeten jelle
je kunt kijken bij excursieplanner en bij "rond coordinaat' het pijltje zetten waar je heen wilt.
Niet in het forum, maar in het openingsmenu (links moet je kijken)
vriendelijke groet,

Trees

BramtK

Jelle, je zou eens op de Stulp (Laage Vuursche) kunnen kijken, daar kan je o.a. Raven, Klapekster, Zwarte en Kuifmees, Zwarte, Groene en Grote bonte en Kleine bonte specht, Havik, Sperwer, Buizerd en Kruisbek zien.

Let wel: de Utrechtse Heuvelrug is in het weekend soms behoorlijk druk met mensen.

Bram  
Groeten,

Bram ter Keurs

jellebelle

CiteerJelle, je zou eens op de Stulp (Laage Vuursche) kunnen kijken, daar kan je o.a. Raven, Klapekster, Zwarte en Kuifmees, Zwarte, Groene en Grote bonte en Kleine bonte specht, Havik, Sperwer, Buizerd en Kruisbek zien.

Let wel: de Utrechtse Heuvelrug is in het weekend soms behoorlijk druk met mensen.

Bram
hey dat is een goeie tip ik ga zeker is daar in lage vuursche kijken ,
ik zelf woon in de bilt dus lekker vlak bij .

ik heb trouwens ook een stukje natuur in huis gehaalt er lag een cd met natuurgeluiden bij de intratuin heb hem meegenomen .